2011年8月11日 星期四

Scotland之旅--古城遊踪

9/8/2011  星期二  Chester


0920開車去Chester,一個鐘之後就到左喇﹗泊好車之後,我地沿河濱行去遊船碼頭,好舒服既環境,人唔係好多。


Chester係一個二千多年前羅馬人既城市,我地向市中心行去,見到一排排中世紀既屋,好有特色﹗呢度係行人區,成個遊客區feel,街既叧一面有一個十九世紀既鐘樓。


今日主要行古城:


泊好車後,沿河行去遊船碼頭,沿途都好靚







然後行左去市中心既Rows,好有特色﹗



經過Chester Cathedral,不過無入去。


去左麥記上網同食野(我地住既premier inn無無線wifi,每日要£10,唔捨得),食完之後,去左行城牆,其實Chester既景點都係集中響城牆之內,全部步行可到達。


呢種船,我好想住吓,下次要同路人甲一齊黎玩。


途中見到呢棵蘋果樹,如果可以響屋企種就好喇﹗


呢個馬場響15XX年已經開用架喇﹗


四點左右,去左Grosvenor museum (free),呢個博物館比較適合小朋友,我地去既時候,我地最想睇既生活教育館無開。


本來已經去晒要去既地方,打算走,但又想行多一陣,於是決定去Grosvenor park,原來呢度都好靚,仲有miniature railway玩,唔好以為好低b,個條rail好長架,圍住一大幅草地,繞過大樹,又有橋,連我都想玩呀﹗



呢個miniature railway,連我都想玩呀﹗


佢係繞一個好大既圈架﹗


1620,開車去Cheshire Oak Outlet,收獲係響Clarks 買左三個袋同一對鞋。


1930開車返酒店,買晒d錢就返去食公仔麵囉﹗


 


温馨提示:Premier innTravelodge係兩間相似既平價酒店,但我覺得premire inn比較好


1 則留言:

  1. D 屋好靚呀! 你打倒中文?
    [版主回覆08/15/2011 05:17:00]yes, I use my own computer ma.

    回覆刪除