2011年8月26日 星期五

shop了 £100

今朝(26/8/2011,星期五)又落雨,無咩做,去行吓呢度既貨倉式hypermarket––costco,其實,另一個目的係去退貨。


英國d購物保障好奇怪,好多公司都有28日退貨保障,只要唔剪走個牌,攞件貨返去退,佢唔會問你原因,就算問,你話:我家陣唔鐘意喇﹗佢都會好開心咁退返d錢俾你。有d店舖仲可以無時限添﹗哈哈,如果你買時係大減價,退時已經減完,佢仲會退返原價俾你添呀﹗如田香港係咁樣,應該唔會有人去開鋪頭囉﹗


我今日退咩?退米。之前買左兩袋,覺得唔好食,於是退返未食困袋。


Costco裡面有個小food court,好平好抵食,你睇唔睇到幾錢個焗薯﹗係 £1.25,杯汽水仲要係80p,可以refill,抵呀﹗



咩都有得賣


仲有d咁肉酸既蛋糕,好多人買喎﹗奇﹗


咩黎架?酸蛋﹗奇﹗


d貨多到無論,食完野之後行左兩個鐘,買左 £100,又肉又茶包又花蕾......,出血﹗


落左好耐雨,唯有睇吓戲,家姐聽我講話lake house好睇,拿拿聲睇,我睇第三次,都仲係覺得好好睇﹗(唔記得之前有無響blog度介紹添﹗)


睇完戲,啱啱好落完雨,立即出去踩單車,今日踩去另一邊。


d屋真係整得好有心機架﹗


我唔係咁鐘意呢d咁高既屋,都係細細間啱我多d﹗


沿途見到呢d果,好得意好似好好味咁﹗





仲有呢d好似糯米糍既果


仲見到彩虹呀



突然好天到有彩雲


今晚就係食今朝既收穫喇﹗



1 則留言:

  1. 妳真係好歎, 好羨慕!
    [版主回覆08/27/2011 16:37:00]你諗多左喇,我只係放個長假啫﹗

    回覆刪除