2011年2月1日 星期二

Eat Pray Love, 東風破

呢排好忙,結果想起:我要睇戲喇﹗於是,睇左兩套。
1. Eat Pray Love

十月去尼泊爾旅行時見到呢本小說,有阿大口珠姐做封面,但係又唔覺佢上左畫,結果書無買到,租左隻碟睇。小說個大綱係話個女人去左三個地方:印度、印尼同埋意大利,去尋找安慰同真愛。諗住都應該好睇,但結果有d令人失望。

女主角因為唔知自己響度做咩,唔知段婚姻為咩,好想「變」(美國人真係好like "CHANGE"架咩?),於是提出離婚。首先,我唔同意呢個做法先啦,宜家d人一覺得揀錯左,即刻放棄架喎,阿女主角個老公仲係好鍾意女主角架,而且套戲亦交代唔到女主角做咩咁想離婚,個說服力好低。但係,佢好快又同左另一個男人一齊,結果係唔開心咁分開左。當一個人連自己想咩都唔知時,剛剛結束左一段應該係經過思考先至結合既婚姻時,同第二個男人一齊但又知道自己唔係好鍾意人地時,就開始左一段新既關係,你話女主角搞咩呢?好好玩咩?

然後,就話要去意大利食食食,都係無原因架,點解係意大利唔係中國呢?﹗「食」係可以減壓,但套戲講到女主角去食係好識得欣賞人生咁,又係說服唔到我囉﹗

跟住,女主角去左阿男朋友介紹而自己係唔理解既道場(印度)度修行,哈哈,我真係唔知佢做人為咩架﹗

最後,女主角響印尼開始左另一段關係,結局講到佢好似搵到真愛咁。真係真唔真都無人知架,佢咁五時花六時變。

成套戲一d感動位都無,說服力低,從而好難令觀眾(至少係我啦)睇得投入。響d bonus度,大口姐姐話睇左小說頭三十頁已經覺得好正(當然啦,仲有d導演呀,作者呀其他演員都係咁講啦),覺得全美國既女人都會鍾意。哈哈﹗原來d美國女人既生活係咁唔知做咩,係咁想去外面「歷險」,心靈係咁空虛既﹗﹗真係慘﹗

睇呢套戲,好大原因係上一套同一班底既《打擂台》好好睇,而結果,都係好睇,不過,兩套類型好唔同。

套戲節奏好慢,但格調好好,幾個角色都做得好稱職,令人睇得好舒服。套戲有個主題──你無揀錯,你揀既已經係最好。雖然,套戲無好hard sell咁去講呢樣野,但係,「揀」、「作決定」,每人每日都要做,成套戲幾個角色都為自己做左決定,係咪最好就只有自己先至可以批評喇﹗好多時,我地都鍾意後悔,如果後悔完可以再揀,後悔吓又無所謂喎,但如果無得揀呢?後悔黎做咩呢?﹗好似《Eat pray love》個女主角或者我地身邊既朋友咁,兩野就話頂唔順要離婚,又唔係阿爺個年代,宜家無人盲婚啞嫁,無人為頭家嫁個有錢病壞老公架啦,都唔明宜家d人點解咁「即食」,對家庭咁無責任感。唉﹗難為果d單親又唔識諗以為全世界欠左佢既邊青咋﹗

其實,我唔係幾明官恩娜點解做極都唔紅,樣靚身材正,唱歌結他有一手,幾可愛吖,不過,等等吓,都開始步入唔再年青既年代喇,仲要等幾耐呢?Teddy﹐我細個時幾唔鍾意既一個藝人,因為呢兩套戲,我改觀喇﹗苗可秀,我幾乎無睇過佢做戲,只係早幾個星期無記重播李小龍d戲,我睇左一套,苗小姐當時係無演技可言架,但係,佢響呢套戲度,幫官恩娜把脈個場,對眼真係好識演,非常好﹗另外,成套戲既場景都好靚,仲響我鄉下阿爺住既個條街度拍添,我都去過架,果度真係好有味道架﹗

1 則留言:

  1. Where is your 鄉下 then?
    [版主回覆02/02/2011 23:23:00]開平,即係有好多碉樓果度呀﹗不過,我太爺無起碉樓。

    回覆刪除