2011年2月9日 星期三

佢地先至勁呀﹗

港台新一輯「沒有牆的世界二」既第一集,講一班傷殘人士去台灣第二高峰雪山登山,我覺得我地有手有腳,行動自如,上到高峰唔難,但係佢地真係一小步一小步咁行,都上到三千幾,真係好勁﹗

我出發去台灣(去年聖誕節)前,上過一次大帽山施樂園,咁啱呢班人都響度,不過我見唔到佢地,好似話上左山training,我只見到訓練員Tracy。Tracy以前帶過我d學生玩野外活動,所以我識得佢,而且間唔中就會響d camp site見到佢,佢係「職業野人」黎架﹗

當日知道港台黎拍野,不過就唔知係拍呢一集。

節目裡面既主角講既野,我好認同,係咩?自己睇啦。Click我啦﹗

沒有留言:

張貼留言