2011年2月24日 星期四

去得太遲的浮羅交怡(第一、二天)

去得太遲既原因唔係因為佢太靚,令我後悔咁遲至去,而係因為我已經去左比佢更靚既類似地方,佢令我出乎意外地有少少失望,而且,以前佢好似係個好hit既旅遊勝地,宜家先去,見到既係佢已經不再興盛既一面,感覺有d破落。


15/2

一早出發去深圳坐airasia,準時起飛,準時到達,四個小時既機程,睇吓書又過左喇﹗



去到吉隆坡LCCT(low cost carrier terminal)入境,好多人,排長龍,搞到四點幾至坐低食野﹗hea吓hea吓,1945起飛,2030到左浮羅交怡。



一出閘就有好多租車既counter,我地揀左一架850cc,棍波,細車,MYR50(大約$130)一日,超平,應該好過搭的士。租車手續勁求其,比起租單車更兒戲。租單車都話試吓個brake,睇吓架車既真身,踩兩腳試一試,呢度租車,只係問你有無牌,係咁兒睇吓個證,對都唔對吓passport,行出機場,指住一架車,就話係你架喇,然後,你就可以開車走喇﹗



我地住kuah town,如果你當浮羅交怡係一個四方形,kuah就係響右下角,附近有eagle square, ferry terminal, legend park,而對出海面就係palau dayang bunting geoforest park。



我地間酒店(Bay View Hotel )係一座市內罕有既高樓大廈,五百蚊港紙一晚,又大又舒服,不過,當我去過Cenang Beach果邊同了解左個地形之後,我有少少後悔,雖然……呢間都好好﹗








由酒店房望向kuah town一景



樓下係night market,不過好靜,我地食左少少野就返房休息喇﹗



16/2

我地今日既行程係揸住架車,繞島一周,去到邊玩到邊。

第一站:legend park

呢個應該係無咩人會去既景點,但係真係幾舒服架﹗


而且幾靚





第二站:eagle square

佢就係響legend park旁邊,無咩特別,鷹係呢度既代表,都到一到啦﹗


第三站:北上,jetty Kilim

Kilim係條河名,呢度出去可以睇bat cave, crocodile cave, eagle feeding等,不過,千祈唔好響呢度join,好貴,去Tanjung Rhu Beach度平一半(MYR90一位)。我地兩邊都無幫襯,因為打算遲兩日去扒kayak,都會響呢度附近,而且我地對呢d cave無咩興趣。


第四站:Tanjung Rhu Beach

呢度聲稱係全島最靚既海灘,望,係好靚架,但落左水就知d水唔清。呢度係個島既右上角,處於河口,水唔清係自然既事。不過,我地都游左一輪。


又響海灘邊食吓野,坐露天小hut(左邊汽車旁)超舒服。


第五站:black sand beach

佢係響Tanjung Rhu Beach去cable car(即係島既左上角)既途中既,呢度唔適合游水,不過d沙真係有d係黑色架﹗


第六站:cable car。

可惜,去到至知佢維修,明明上網睇過,都睇唔到佢唔開,天意﹗好彩,有車,好彩,順路唧﹗咁就響oriental village(同cable car同一個位置)度行左一陣啦。

第七站:Cenang Beach

呢度有好多beach villa,好似泰國既布吉Patong Beach,好有假日氣氛。位於島既左下角,去島既右下角既kuah要半個鐘車程。機場就響附近。





我地無玩parasailing,好多年前已經玩過,覺得無咩特別。我地響度行吓,食吓野,影吓相,好舒服咁度過左兩三個鐘。(呢度八點至黑齊架)


響呢度睇日落真係幾靚架﹗


不過,當攞佢同長灘島比較,呢度水唔夠清,沙唔夠幼。



天黑後,返酒店,車程半小時。

2 則留言:

  1. 我見你經常到深圳坐 airasia ge 航班, 係咪實惠d ga??
    [版主回覆02/27/2011 08:17:00]係呀,比響香港飛平好多架,而且,我去香港機場同深圳機場既時間差唔多,而家深圳個機場已經好好架喇﹗

    回覆刪除
  2. 咁你直接係airasia 訂機票, 定係d旅行網訂購架??
    [版主回覆02/27/2011 18:20:00]響airasia個網直接訂。

    回覆刪除