2011年2月24日 星期四

Island hopping, Cable car(第三日)

17/2
一早開車去cenang beach等去island hopping,本來約我地0855,點知搞吓搞吓,0945至上船。
Cenang Beach的清晨,幾靚架﹗
上船既碼頭
Island hopping會去三個景點:
1.  lake of pregnant Maiden



2.  eagle feeding
3. Pulau Beras Basah(島黎既,游水)
個海灘無咩特別,水唔係特別清,沙唔係特別幼,snorkelling又無珊瑚睇,沙巴既island hopping好玩好多,起碼snorkelling有scuba diving feel呀﹗幾多珊瑚同魚睇呀,睇到我唔捨得走呀﹗
浮羅交怡既旅遊業沒落(黎到至發覺)係有原因既,我地幾日都遇唔到香港人就知呢度已經沒落啦(但係兩年前仲聽到朋友黎,仲話幾ok架喎﹗)


三個小時後,返回Cenang Beach,我地搵左間好舒服既餐廳食lunch,然後再去cable car。

呢個cable car真係高,連路人甲都話佢厲害﹗
hanging bridge
我以為唔會驚,點知,大佬呀,條橋會郁架,我畏高架﹗救命﹗







四點幾落山後,去左附近既Mutiara Burau Bay,旁邊有兩間resort,都幾舒服架喎﹗



六點,我地又再去Cenang Beach,今次係去游吓水。


玩完一輪,成身濕晒咁返酒店梳洗,跟住落中菜廳食火鍋,MYR28一位,我地包場





沒有留言:

張貼留言