2011年2月9日 星期三

踩車.大埔-牛潭尾-錦田-大埔

初七人日,生日喎,梗係搵d野慶吓佢啦,踩單車係一個唔錯既選擇,而且,今日路人甲帶我行既呢條路真係幾好玩。

其實佢都未行過架,攞住個地圖就起程喇,我地唔想行車路,於是入左好多村,真正既「穿村」。路人甲憑住一張地圖同埋佢既方向感,我地成功跟足原定路線踩完全程:
大埔大窩西支路-和合石-欣盛苑-嘉福邨-雞嶺-丙崗-實驗農場-粉嶺高爾夫球場-麒麟村-新田軍營(可入內)-牛潭尾軍營-新田公路-模範鄉-逢吉鄉-水尾村-石崗市中心-石崗軍營-上村-林錦公路-林村-大埔大窩西支路 (全長44公里)-大埔市中心(全長47公里)

經過和合石之後仍然有一段行住馬路或行人路
過左雞嶺之後轉入丙崗就開始入村喇,我覺得入村好好玩,丙崗有條路係通往高爾夫球場既,所以就踩左入黎喇,好正﹗
高爾夫球場內唔可以踩草地(雖然我地都踩左少少)
之後我地穿過左好多村路,又過吓河咁,呢條路算好闊架喇﹗
黎到麒麟村
黎到新田軍營,原來可以入去穿過另一面既,只需要登記其中一個人既身分證就得喇,d軍哥好好禮貌,不過唔俾影相,呢度係外圍,可以影。
居喀軍墓地
過左軍營之後,去到逢吉鄉一帶竟然有山路行,我架mountain bike終於都上mountain喇﹗
到達水尾村
村內有棵「樹屋」,佢係一棵大樹愈生愈大,將一間荒廢左既石屋都「食埋」

之後去左石崗市中心食飯,經過石崗軍營時當然又影吓啦,不過d軍哥好快咁,神出鬼沒咁出現左叫我地唔好影,快快離開。
食完飯雖然好有氣力,就係響上去嘉道理農場呢度長命斜度,我都係踩左一陣就要落車推喇,而路人甲當然雙腳唔著地咁,一支箭咁上到頂等我啦﹗講真,推都攰呀﹗

最後,沿呢條林錦公路無驚無險咁到達大埔喇﹗

4 則留言:

  1. the pictures are great~~! I don't know all these places can be so beautiful in HK!
    I finally understand why you're so fit!! 
    [版主回覆02/10/2011 11:16:00]yes, it doesn't look like in HK, very beautiful.

    回覆刪除
  2. 嘩.view好好呀.當行山o.k嗎?
    [版主回覆02/11/2011 19:27:00]得架,你仲可以去埋泰亨圍,都係同一區。

    回覆刪除
  3. 哦.要共2小時嗎?
    [版主回覆02/11/2011 20:20:00]行既話好長,唔可以一次過行晒﹗

    回覆刪除