2008年7月10日 星期四

camp事一籮

又去左camp喇,係同班學生去,已經係今年唔知第幾次。

入到去,第一時間同d學生唱k,點知有兩位阿姑不斷唱d我都唔敢唱既老歌,終於,d學生頂佢唔順,響佢唱緊「春花滿月樓」既時候,好大聲咁話:「嘩﹗呢隻我識呀,我阿婆成日唱架﹗」
我聽到之後,第一個反應係:我呢個年紀邊生得你出呀﹗

夜晚時,我地BBQ,開頭都無咩野,但無幾耐,落狗屎,成班學生唯有拉開張白膠枱布遮住個爐,大叫:「未食飽,我係唔會放棄既,落雨係唔會令我放棄既﹗」(大長今上身)
響大家都幫手拉住張枱布時,雀斑媽媽因為身高問題,就算張隻手舉到盡,布上面既水都係全部倒晒去佢個邊,好彩班友仔都有良心,收尾唔洗雀斑媽媽拎枱布。不過,班細路真係幾合群,佢地輪住舉枱布同食野,有d為左唔想同學等得耐,竟然表演六秒食熱辣辣雞翼,又用腳指夾燒烤义燒野食,又一次過攞六七支义燒野食,無所不用其極﹗

沒有留言:

張貼留言