2008年7月4日 星期五

游早水

今日一早六點醒左,俾路人甲捉左去游早水,仲係今年既下水禮添﹗
未夠七點,成個池已經人山人海,鬼咩,唔洗錢嘛﹗
d婆婆真係得﹗
婆婆A:「你都游到池邊啦,仲洗咩牚腳呀?牚親人呀﹗」
大佬,游蛙式唔牚腳,點游呀?我又未游到埋池邊。
婆婆B:「你地游水D手腳洗咩咁大動作架,好易整親人架嘛。」
婆婆C同婆婆D響我起勢游既時候,就響我前面不遠處游狗仔式同扮浮標,特點係:唔會前進。我唯有繞道而游啦。
婆婆E響我好專注游緊既時候,響我後面猛力伸左我個頭一腳,XYZ@$﹪﹠
不過,婆婆F響更衣室度就好體貼咁提醒我:「你地d靚鞋要收響個櫃度架,有人偷架﹗」
住左大埔咁多年,第一次去公眾游池,真好玩﹗

沒有留言:

張貼留言