2008年7月15日 星期二

邪惡軸心全撤退

話說校內有一個邪惡軸心,無論邊方面都好邪惡,例如:成日唔返工、hold會當日唔返工、單單打打(對個panel head)、唔合作、搞小圈子、工作馬虎了事、不負責任......石sir係其中一名成員。


學期尾,所有野都要有個了結架,咁石sir果科有條街數未找,係石sir負責既,但係佢遲遲都唔搞掂佢。last day前三日(last day係星期一),雀斑媽媽打電話俾佢,叫佢記得要搞掂條數:


雀:「你星期一一定要俾到條數校務處呀﹗否則出唔切支票,你要俾左先呀,條數拖咁耐都唔找俾人唔係幾好啦﹗」


:「星期一我會唔舒服,應該返唔到。係校務處唔找數姐,又唔係我話要book車既,我唔會俾錢架﹗」(咩唔舒服會預先知呀?我才疏學淺,只知道M黎肚痛可以預知唧,但係佢係男人黎架喎﹗)


雀:「唔好咁啦,你返啦﹗你返啦﹗你唔俾張單校務處,人地鬼知你用過車要找數呢?」


:「我盡量啦。」


雀:「你d野未搞掂,又唔返工,石sir,做男人唔好做到咁。」


:「得啦,得啦,我都話左盡量咯﹗」


(平時只會讚人既雀斑媽媽都鬧既人,我相信一定係人中之渣,渣中之滓喇﹗)


星期一,石sir真係有返工(我相信佢係因為知道學校預備左d coupon俾離職既同事,所以佢返,主要係收jetso),但係就同雀斑媽媽講:「咪搞掂左囉,又叫我返,我有野做架嘛﹗」


工,係一定要返,係一個負責任既成年人基本要做既野,要人「矮」至返工?咩人黎架?


結業禮完左,下晝d同事終於可以放工,終於可以放半晝,但係石sir果科要響下晝開科務會議,但係一班邪惡軸心成員全體缺席,咩世界?


好彩佢地辭晒職,否則我地學校一定殺硬﹗


沒有留言:

張貼留言