2008年7月15日 星期二

相處高難度

其實,兩個人相處難度都幾高架,有時對方做既方法,自己唔認同,有時甚至唔明白對方點解要堅持,大家各持己見,要好融洽咁相處都要好有技巧架﹗好彩我同路人甲都有D唧﹗

話說我好憎D衫洗完之後俾雨淋濕,原因一黎污穢,二黎前功盡廢,要再洗過,所以逢親陰晴不定,又或者晾左衫要出街時,我都會收番D衫入簷下,唔會俾佢地繼續同陽光玩遊戲。但係.......路人甲就超鍾意D衫晒完太陽之後果陣香味,於是乎試過幾次佢晾完衫就掛晒出去晒太陽啦,結果,都係淋濕收場。

個幾次,我發晒脾氣,起勢鬧。話晒俾佢聽我勁唔鍾意,講晒原因,但係佢都係好固執咁堅持,只係我鬧爆佢既時候,佢會唔出聲,唔駁咀,任我鬧﹗

今日,一起身時,陽光普照,個天係有D厚雲,但係就非常晒。路人甲好開心咁洗晒D衫掛晒出去,又拎晒D地氈上天臺晒。臨出街買野前,我提左佢有黑雲,不過佢話:「我係唔會放棄既﹗」

結果,出左去一個鐘,個天就響呢段時間raining cats and dogs,返到屋企,佢粒聲唔出上左天臺,搞好晒D野(仲落緊雨架),塊面黑過我隻鑊。我就無唔開心呀,因為預左啦嘛﹗

有時,我地唔係咁容易改變對方既諗法,咁唯有改變自己去遷就下囉﹗既然對方明知自己遇到咁既事時係會好唔開心既,但係都唔肯遷就時,佢未必係唔鍚自己或者唔尊重自己,只係佢都有佢堅持既時候啫,咁咪改變下自己既立場囉﹗嘩﹗對成世架喎﹗

今次咁等佢受下囉﹗哈﹗宜家又陽光普照喇,死未﹗

沒有留言:

張貼留言