2008年7月10日 星期四

三陪老師

班學生叫我同送潘婷玩七級豬,結果,送潘婷做左七級豬,被屈左十罐汽水(個camp d 汽水要成七蚊罐呀﹗)

夜晚諗住瞓時,班學生食過番尋味,走黎搵我地玩,結果,玩boom bang wah時,雀斑媽媽被屈左七盒布丁(成八蚊盒架﹗)後尾諗住玩pictionary,唔洗輸被學生屈啦,點知雀斑媽媽同送潘婷抽到同一組,雙劍合璧輸到無敵﹗被屈左七杯紅豆冰,一共一舊水。

當班友仔屈得咁上下,就執拾細軟,打道回府,邊行邊話聽朝咁多野食要set個時間表至食得晒﹗兩位miss就梗係啦﹗好彩我呢d反應敏捷,思路清晰既,俾班豺狼屈唔到姐﹗

其實我地都預左俾學生屈架喇,呢種三陪都唔係第一次做啦(佢地兩個),陪玩、陪食、賠錢﹗

更得意既係第二日返到學校開會,我講笑咁話輔導組應該提供應酬費俾老師時,社工竟然好認真咁話可以考慮下點樣俾到呢纇錢過我地﹗社工,你真純品﹗

沒有留言:

張貼留言