2008年7月4日 星期五

同你計數

今日去day camp,朝早響操場排隊時,細拳好認真咁鬧緊班B班,有個細路好口多,於是細拳鬧佢:「你呀,我都未同你計呀,我等陣先同你計。」
個細路指住個操場外面個地下:「你係咪同我計呀,我宜家就同你計,你出黎我同你計。出黎啦。」
我既反應當然係,諗住呢個係佢地既相處模式啦,於是袖手旁觀。
細拳望住個細路:「‧‧‧‧‧‧‧‧」
個細路繼續指住個操場外面個地下:「你同我計丫麻,我就同你計,你出黎我同你計,出黎啦,出—黎—呀—」
細拳都係望住個細路:「‧‧‧‧‧‧‧‧」
於是,我忍唔住口:「你係咪想計?」
個細路:「我同佢計姐。」
我:「我淨係想知你係咪想計。」
個細路:「我唔敢答你喎。」
我:「唔敢答我,又敢問阿sir?我想睇野喎﹗」
細路:「唔計,唔計。」
本來想要佢同阿sir道歉架,不過又唔知佢地平時係咪咁樣溝通開,就算啦。不過,咁樣教細路,唔怪得佢地唔識咩叫做尊師重道,只係識得咩叫無大無細(好似我個身材咁)。可能我out左啦,我見宜家d年青教師好多都係咁樣同d學生相處既,任得佢地搓圓㩒扁。係咪咁樣先叫做師生關係良好,大家打成一片呢?

沒有留言:

張貼留言