2008年7月12日 星期六

新好過舊

我呢d二打六,通常響試後活動時都會比人地得閒,可以坐定定做埋之前唔想掂既paper work,點知,今年特別忙(但我仍然係二打六一名),無一晝係可以好安樂咁坐低做野,結果到宜家都仲有野未交,真出奇,係紀錄黎架,未試過嘛﹗

本來放三點半,但係日日都放五六點,好彩,老細非常咁好人,有日我無duty(終於得閒喇),問佢可唔可以請日假去攞visa,因為真係無一日去得到,放假之後攞又驚有咩e郁攞唔到就趕唔切。

佢開頭好似有d為難,我以為衰硬啦,點知佢諗左三秒話:「你地攞special leave啦。」我聽到,做左個反應:「唔係紅白二事至攞得架咩?」(我d直線反應又黎喇,人地俾你咪多謝然後走頭囉,仲問,白痴)佢話:「hey,是但啦﹗」

呢d老細咪有人情味囉,好過有d,我打電話返去請病假,話肚痾,佢問候都無一句就話:『你教家政架喎,食到肚痾?』」白痴兼無人性,醫生都會病啦﹗好彩呢d不知所謂既老細已經走左

宜家呢個老細都係一d旅行精黎架,一講去旅行就唔停得,佢仲教我去教協買全年旅遊保險,真係好鬼抵喎﹗

雖然同佢無咩交往,但聽d同事講佢d處事方法,好reasonable,又唔會好似以前個女校長咁,鍾意聽是非。希望佢真係一個好老細啦﹗

*尋日睇報紙,有間官校個女校長退休,有個請緊假既miss走返去搞串個party,我睇個校長都唔方好人啦,否則個miss都唔會唔要面咁去嘈啦﹗可能呢個校長就係官校四朵金花之一呀,同我地以前個朵金花一樣咁樣做校長架﹗不過,我地果個好彩d,退休時都仲有一幫擦鞋仔同佢搞party,又無一個老師去搞串佢個party。

希望新校長好過舊果d(注意:係d,係眾數)啦。

沒有留言:

張貼留言