2008年7月6日 星期日

「賽車偈王」遭醉車輾頭亡

(星島日報報道)曾在賽車場上身經百戰的電單車好手,退役後擔任車行技術總監,被譽為「偈王」,昨跳槽新公司首天上班,為帶兒子看醫生,延遲一小時駕駛新僱主給他的電單車履新,途經東區走廊...

d人飲左酒就唔好開車啦,非常唔負責任,呢樣野我好堅持,因為絕對危險,害己累人。好邪地,我成日會見到交通意外發生既一刻,最得人驚個次係響元朗上公路出粉嶺個次。
一上公路,右邊有架volvo失控撞埋石壆,然後好似玩咖啡杯咁響我架車前面無幾遠度打白鴿轉。當時我仲見到個司機係女人黎架,佢雙手捉住盤軚,個頭就doub低。佢架車正正響我前面向左彈,又撞到另一架車,個架車俾佢撞到埋左石壆,再彈出慢線。呢度講緊兩三秒既事咋,之後佢地點我就唔知喇,因為我只用左半秘決定停車定俾行油走人。結果,我怕我急停既話,後面架車會撞上黎,於是我好似打機咁,響兩架車之間搵個空位搏一搏,鬆人。好彩走到咋,走唔到就俾人撞左喇﹗

沒有留言:

張貼留言