2008年5月4日 星期日

原來好驚架

以前響泰國玩過一日discover scuba diving,非常咁好玩,好似識飛咁,咩都唔洗理,淨係睇野,於是決定去學啦,點知......


第一堂響泳池上平靜水域時,又要清mask,又要清reg,d水又凍,個感覺好驚,幸好,我嘅表現都唔差,反而水試時好驚,平時游到好遠吓嘅我,竟然唔係好游到,阿sir話出海再試過,我死梗﹗


第二堂,因為上一堂太凍,於是買左件勁貴嘅wet suit,好肉痛﹗呢堂仲恐怖,又要除左個mask游水,又要用口吹件BC,又要做好多動作,好彩我都做到晒﹗反而響水面個d動作就做得麻麻,可能係我心理障礙啦﹗


下個星期六要出海喇,有d驚,希望到時定d啦﹗


沒有留言:

張貼留言