2008年5月27日 星期二

石sir要收工

阿石sir真係勁:


盲都可以教書--有日一朝早,我剛剛出lift,道lift門一打開,就見到阿石sir入黎,仲一腳踩瘀我隻腳,如果唔係我推住佢,佢就成個人撞埋黎架喇,咁我就一早俾佢擁抱完至開工喇撞鬼﹗


虛擬自己未放工--有日我好準時放工,行出校門就見到石sir已經響我前面60米處移動。我以為佢去買野啦,因為佢兩手空空,點知佢一直行去火車站方向,仲入埋閘,上埋月台。原來傳聞係真架:石sir個位響放工時間之後,部電腦仍然開住,個mon仲有野睇,隻水杯仲有好滿既水,枱底仲有個袋響處。最初大家以為佢行開左,但有人試過八點之後,佢個壇仍然擺晒呢個陣,大家估佢其實一早就走左,但係又唔想人地知佢咁早走,就諗條咁既屎橋。


石sir個科要出巻,佢出到死線都未搞掂,整個mind map又map唔係map咁,結果其他同事幫佢畫左個圖,叫佢快D打好佢。今日,同事問佢搞掂未,


佢話:「未,今日頭三堂都要上堂,做唔到喎。」


同事:「要交喇喎,你明知今朝做唔到就尋晚攞番屋企做啦﹗」


石生:「咁我都要收工架﹗」


哈﹗課外活動又唔帶,巻又唔出,書又教到一督野咁,收得工啦,睇吓出年邊間學校咁唔好彩請到你啦,石sir。


 


沒有留言:

張貼留言