2008年5月25日 星期日

東平洲一日遊

潛水班完左喇,緊隨既係海洋生態旅遊證書班。
今日去左東平洲睇岩岸生態
,又熱又焗,一身汗,不過都有D野睇。



講返潛水,原來有D阿SIR好HEA,D同學仔做唔到D SKILLS都俾佢地PASS,去潛水出事就多數係佢地果D阿SIR教出黎架囉,好彩我個阿SIR好認真。

佢地個個都話會繼續考高級潛水員證書,我都會考,但最快都要12月LU。7、8月要去旅行,之前又要搞旅行D野,6月要應付呢個生態班(有功課做架,估佢唔到呀),9月要開學,實唔得閒,10月香港開始涼,都係去外地考好D,香港無咩野睇。

雖然教練盛讚我有天份,但係我估我都只係會學到高級就算,皆因我除左會沉迷拍拖之外,根本唔會對一樣野死心塌地咁持續咁做,況且通常學咩野,一開波時D老師都會話我好有天份,樣樣都玩到咁足,邊有時間呀?(串咀左少少,但呢個係事實)

沒有留言:

張貼留言