2008年4月28日 星期一

鬧爆體育組

有同事表示呢個blog已經好耐無寫學校野,好,等我爆一爆先﹗


學校有五條體育友,有n咁多個非體育科同事幫手帶波,體育組d人好似廢嘅一樣。


奧運將至,校內無倒數,無介紹運送火炬路線,無介紹今界比賽城市,至係暗地裡搞左一個「無聲無色迎奧運」,廢組一個。


年資過十嘅體育佬,早會短講,只將人地一百萬人的故事嘅節目內容講一次,其中仲唔識講個「偷」字,只用番佢平時嘅用語--tart,真係唔知佢上堂時會唔會講粗口呢?哈﹗但係咁樣佢都照樣申請升職,職到就真係唔出奇呀,呢度咩唔會發生呀?如果阿林XX做多兩年校長,可能有仔生添呀。


年資過十嘅體育婆,五年升左兩次,快過坐直昇機。今年咩都唔肯做,但係又話申請升職,良心何在?不過,佢可能以為自己已經做左好多都唔奇。但係佢竟然同我一齊夠鐘就走,呢吓我覺得我唔抵囉,大佬,佢多我半份糧,都可以咁早走,咁我係咪應該好似佢地咁,唔怕面懵,走去申請升職呢?﹗哈﹗閒人至會咁早走架,但係閒人又有得升職?sir,我唔係好明白個關係,sir。


一個組,五條友,咩波都無贏過,連學界d老友都同我講,我地學校d波真係唔掂。鬼咩,得個兩個後生仔教吓波,連阿彩虹小姐都教少左好多波啦,咩都外判,又唔理,又唔train。尤其是樓上講過個兩位,我就真係唔見佢地教波喇。奇景就見過,四條友(已連一個miss),開個網打吓羽毛球,已經係課外活動喇。究竟老細係咪真係唔知架呢?提一提,見到有咩學界羽毛球比賽我地有獎攞,唔關阿miss事呀,係個學生本身係港隊青年軍咋。(上次學界比賽,個miss咪剩係帶左呢個學生去比賽囉,真係辛苦佢喇﹗)


沒有留言:

張貼留言