2012年9月26日 星期三

Cusco的第四天

5/4/2012
今日已經係第四日留響cusco,而今日既目的地係Sacsayhuamán,其實個位置就係響尋日間museo inka後山,所以要行條長命斜,響三千幾米高既高原咁行法都幾辛苦架﹗

行到半路有個觀景點,見到有隻llama走出黎,咪即刻影相,但好快又有個阿姐追上黎捉隻野,然後見我影緊相就問我攞錢喇﹗



沿路風景好好





終於都行到上山,呢度就係Sacsayhuamán,我地請左個guide,佢話sacsay就係「頭」既意思,huaman係「z」既意思,所以我地见到既石牆係z形既﹗
每舊石都好大舊


山上面有舊大石,可以當滑梯玩,估佢唔到咁滑,超好玩﹗



我當然都有玩啦,呢個係我地個guide,佢好細心架,我地滑落黎個位有個水溝,佢放好晒石鋪好左至叫我地滑落黎,我地衝落黎時又接住我地﹗

山上好多石,其中一個石陣有條小隧道,可以由石陣行去大草場

印加人既側面呀﹗

其實係呢舊石黎架﹗

呢種花多數都只係有三或四個黃色圖案,但竟然俾我揾到有五個圖案架﹗

呢種花超香,真係一嗅難忘﹗

呢種花好似隻鞋架,好可愛呢﹗

呢堆石裡面有一隻alpaca既樣響度架,揾到嗎?



豹掌
超級大舊十一角石

由山上望去cusco城



行完呢度,就行去旁邊既Cristo Blanco



玩到四點開始行落山,行到半山開始落雨,於是就買左芝士粟米食,等停雨。
本來我地係打算去睇十二角石既,但係去到時都仲係落雨,無影相就走左喇,見仲係早,所以響plaza mayor揾左間按摩,做左次熱石按摩。








温馨提示:
1. cusco套票已包Sacsayhuamán入場費
2. Sacsayhuamán既guide  30sol  大概一小時,但我地行左足足兩小時,所以俾左50sol佢
3. 熱石按摩  20sol一小時

沒有留言:

張貼留言