2012年9月26日 星期三

Cusco的第二天

3/4/2012
可能係高原反應既原因,今日開始不時都有肚疴既問題出現,好彩唔係太嚴重。
一早起床就疴左一大輪,九點響hostel食早餐,傾下計,執下野,成班友好似無咩意欲外出咁,結果成一點半至出去行下。
今日咁晏至出動,破晒我既紀錄。
今日要做既三大目標:
1. 買去machupicchu既火車來回票
2. 買Cusco既景點套票
3. 去旅行社俾埋行inca trail既尾數
由hostel行去舊城區時見到呢個小妹妹,咁細個要睇檔?唔係,阿媽睇檔,佢睇阿媽。

呢隻果叫aguaje,對女人好有益,但好難食,好臭。

炸香蕉,正﹗

響plaza mayor望上山,一山都係屋。



呢種好似電車既車係旅遊車,帶你去城內既景點,我地無坐,唔知去邊幾個景點呢﹗

plaza mayor既catedral

市內有好多呢d人,我地影佢,佢就會收返1-2sol,咁有興趣就影吓啦,佢唔係呃錢既﹗

今日響街度行既時候,見到有張poster話可以免費教跳salsa,所以打算夜晚去睇睇,於是就早少少食晚餐。
今晚呢餐算食得豪:
本來想飲pisco sour,但見有其他既飲品,試左呢隻酒先,唔記得左個名,但幾好飲。

沙律



都係湯



魚生

天竺鼠,其實似燒鵝

食完就去揾間跳舞學校,哈哈,去到至知原來係pub黎架,但係只要買杯野飲,就會有人教我地跳salsa。我地去到時可能只係九點,太早,場內係無人架,但後來跳跳吓又有一班當地既後生仔入黎跳,成個場都好正派,跳得好放心,跳到十一點幾至行返hostel。

我個老師呀﹗salsa真係會跳到頭暈架﹗

夜晚既plaza mayor,幾靚架﹗


温馨提示:
1. 去machupicchu既火車來回票 (Peru Railway)  USD80
2. Cusco既景點套票   130sol
3. 行inca trail全費   USD583

沒有留言:

張貼留言