2012年9月13日 星期四

Cusco Holy week Procession

2/4/2012
坐左一晚車,十點半終於都到達Cusco,響hostel (El Tuco Hostel,係一間古宅,我地book既時候可能阿老闆咁啱搞錯左d野,所以好平)沖吓涼,上吓網,成兩點至出發。
hostel都幾舒服架﹗

呢個係廚房既一部分

我地間房,唔係最大既房,後來我地住叧一間仲大

我地響隔離街間小店食左個lunch,又平又好味,間小店係local人既食店,所以好多當地人黎食野,呢度d人平時都係著成咁架,好型仔呀﹗





之後我地就行入舊城,朋友想睇procession,但其實身為基督徒既我,大概都知道無咩好睇,不過,既然佢地想睇,我亦無乜所謂。
呢種餅係holy week既餅,甜甜地

幾大個餅呢

church門口有好多學生,唔知會做咩,我地睇左好耐,佢地都係企晒響度,無咩做過。





秘魯既女警真係幾型架﹗







呢度d阿婆都喜歡咁樣紮辮,好搞野﹗





Cusco城內





行行吓突然想落雨,我地響後巷等雨停,等左好耐,只係細左小小雨,唯有都跑出黎,響廣場等左成個鐘,只见到咁樣。







睇完之後,大家一齊去左超市買餸,返hostel煮,雖然有人唔想煮,有人好攰,但大家都一齊落手落腳煮。



温馨提示:
1  El Tuco Hostel 一晚每人HKD47

沒有留言:

張貼留言