2012年9月13日 星期四

重返利馬

30/3/2012
七點半,返到hotel espana,辦好tour之後,又未有房,於是到外面食早餐,食左個cuycuy(無咩特別既飯)同雞湯意粉+chicha(粟米汁)。
九點半,都仲未有房,於是就去左酒店旁邊既Monastrio de San Francisco。呢度有個地下人骨室,要由guide帶先可以進入,裡面既人骨都真係幾多架,不過唔俾影相,無得俾你睇。

其實秘魯既catedral或者monastrio都唔係好靚,呢間算係有d睇頭架喇﹗



睇完之後,十二點,行左去街市,但其實呢度已經超出左安全區,雖然真係有d危險,我響街市外面行行吓有個男人走埋黎拉我個腰袋既拉鍊,好彩我醒目,無事。不過,行街市係賣飛佛。我地就係響度食左呢個什錦ceviche(秘魯魚生),連chicha,10sol。又食左串牛心串燒,1.5sol,好食到無朋友。

ceviche其實係用左檸檬汁同青檸汁浸過既魚生片。

街市裡面既食檔都算乾淨架﹗

街市尋寶開始,牛子呀



豬腳趾,幾靚﹗

豬皮,好似地氈咁樣。



都係豬皮

好似果套卡通,咪走雞





好正既芝士同olive呀﹗

行完一輪,差不多兩點,行左去Museo de arte de lima,途經china town



其實Museo de arte de lima無咩好睇,太前衛,唔係好識欣賞,但裡面都幾靚架﹗



我最鍾意係呢張sofa

之後就出左去公園(Parque de la Cultura)食吓野,你睇個公園幾靚,有好多後生仔響入面練跳舞﹗

五點半,我地坐車過左去miraflores睇日落,今次好好,睇到日落太平洋。









六點半,睇完日落,坐左的士返central Lima,但塞車,成個鐘至返到去。今晚既晚餐竟然係churros(西班牙油炸鬼)加支inca cola(即係忌廉),好味﹗
呢個就係之前食果個手袋瓜(pacae)

我地間房



温馨提示:
1  Monastrio de San Francisco  入場費 7sol
2  Museo de arte de lima入場費  6sol

沒有留言:

張貼留言