2012年9月13日 星期四

在Trujillo的第二天

29/3/2012
之前一晚太早瞓,今朝四點幾就醒左喇﹗
八點幾響hostel(residential munaylwasi)食左個好典型既早餐,即係包、jam、包同埋jam。
十點,pack好行李,放響hostel,就出發戈坐巴士,目的地係Huacas del Sol y de la Luna,即係太陽廟同月亮廟。但可能修路,點都揾唔到個巴士站,d路人又各有各既講法,結果都係坐的士去。
太陽廟要維修,所以只可以參觀月亮廟同旁邊既博物館。
呢度係博物館出面



行左博物館大概一個鐘,下午一點,參觀月亮廟,係一定要跟tour guide既。
呢d就係好似我地d廟捐磚瓦咁,係市民捐出黎既,上面d圖案同埋窿窿就係化表係邊家人捐出黎架喇﹗而呢度真係需要大量既磚架。

遺址裡面仲保存住一d好靚既圖案,真係好靚,但呢度仲未係世界文化遺產喎﹗

呢兩位響我地未行到出黎戶外之前唔知響度企左幾耐呢,佢地係表演樂器俾我地睇架,但唔會問我地收錢。

呢個遺址係好似一個盒蓋蓋住叧一個盒蓋咁,一 層一層咁,裡面係最舊既廟,愈建愈高,愈建愈闊。
對面呢堆泥就係太陽廟,應該係無月亮廟咁精緻既。

兩點半,坐小巴出返去市區,見到呢d瓜,本來唔知係咩,無諗住買,但我見個女人好似響個手袋度攞d野出黎放落個口度咁,響我眼望望加友善既笑容之下,企響檔口食緊呢種瓜既女人竟然離遠叫我埋去,請我地食。好清甜,幾好食﹗

我地去到市中心,先去左一間banker 既casona(大屋),有守衛把守架,其實我地係見佢幾靚,問吓入唔入得去參觀,點知得喎,仲係免費架﹗



之後,我地兩條友就四圍行,呢度好靚架。









行到去一間唔知咩既屋,見到個門面鬼咁靚,又行入去睇吓,原來係間成人職業先修學校。



之後又去左church,其實無咩特別。





行吓行吓,又行返去呢間舊屋(casa ganoza chopitea),響門口見到有個男人,我地又上前搭訕,原來佢就係呢間屋既主人既細佬,宜家呢度做左cafe,佢負責打理。佢好好人,又帶我地周圍行,仲介紹吓咁,之後任得我地周圍影,真好人﹗


行完之後,我地本來去緊揾尋日坐車路經見到既一道圍牆,上面有好多好多馬賽克,好靚架,但響未揾到之前(後來先知道我地原來已經差不多行到架喇﹗),突然見到好大既一個太陽。我地原先諗住今日咁陰天,唔會有機會見到日落,但係響呢個時刻,我地好快做左一個決定,就係截架的士去海邊睇日落。真係未試過咁樣追日落,雖然唔係太成功,但都好搞笑﹗




以上既相都係響的士上面影架,去到已經落晒喇﹗只能夠影到下面呢d相。




之後,出返去hostel攞返行李,
坐夜車返去Lima,等其他既朋友仔黎喇﹗



温馨提示:
1  Huacas del Sol y de la Luna  入場費13sol

沒有留言:

張貼留言