2012年10月7日 星期日

「國境之南.港島之西」港西一日遊

06/10/2012
呢日路人甲去左踩山路車,所以我就打算自己去漫遊,咁同個朋友講起,佢又有興趣,所以就有女伴遊喇﹗
我地約左九點響上環食早餐,但一個唔覺意食(其實係傾)到十一點至去坐電車入西環,點知一路都好塞車,去到堅尼地城總站時已經十二點喇﹗

由呢度開始向域多利街方向行,大概行廿分鐘(經過左廢物轉運站個路口再行多少少)就會去到西環鐘聲泳棚喇﹗途經呢間聖公會既牧民中心,之後行多幾步就有個路口,行入去就係巴士總站,你可以選擇行入去,一路行到盡頭上樓梯再向西行,都可以行到去泳棚既。如果坐巴士,例如101, 104,5等,都係響呢個巴士站落車既。

過左巴士站無幾遠,對面馬路有間廟,當日無開,但重點係下一幅圖。

門口旁邊有呢個塗鴉,認得係邊個嗎?

呢度就係我地要去既第一個目的地喇﹗以前有竹棚圍住,無宜家咁大浪,好多人黎游水架﹗



我地都留左好耐至走呀,仲見到呢隻張保仔號添﹗



之後沿路行返出去,但去到過左廢物轉運站之後有條樓梯,行落去就會見到個球場,裡面就有呢個英國人為左畫出維多利亞城界限既界碑喇﹗

行出海邊見到隻咁大隻既船,望左一陣,又行返入去小街度。

行無幾耐就係巴士總站,旁邊有呢個東華痘局既碑。

對面就係域多利亞公眾殮房喇,前幾日十一海難,呢度就人山人海喇,願死者安息﹗

行返去電車總站後,沿海邊行,好舒服呀﹗

呢位露宿者就係我位朋友喇﹗
一路行返去卑路乍街,見到呢位盲公馮,真係第一次見呢種玩意,聽就聽得多喇﹗

向東行,見到呢度,再向東行多幾歩就會見到防空洞個門口。

即係呢度喇﹗

跟住,我地行返轉頭,響街坊褔利會旁就係李寶龍路,就係我地要去既叧一個大目的地喇﹗

途經太白臺(都係李寶龍既物業,因為李白係佢偶像,所以佢呢頭個三個物業(太白臺、菁蓮臺、桃李臺)都以同李白有關既名稱命名)

太白臺內好寧靜

呢幢樓係七十年代呢﹗



內部

行返去李寶龍路向上行,就會見到呢個牌

行過呢條靚靚樓梯就係魯班廟喇﹗









呢間廟唔係好大,但石雕幾靚,我地行左一陣,影左一陣相,就由呢個路牌旁既小路上薄扶林道





行上少少可以影埋廟既後面,好靚喎﹗

行上薄扶林道既目的就係要去香港大學喇,講真,以前返學成日經,但就真係未入過去















見到有新人影婚紗相

仲有個細路響陸佑堂飈車喎







又入左去馮平山博物館行左陣

美術館d畫幾好睇呀﹗

沿般咸道行落去西邊街,見到呢座救恩堂之後,就會見到有間紅磚屋,就係西區社區中心(前物係贊育醫院),入面條樓梯好靚架﹗


側門入會見到佢



睇完晒今日既目的地,打算走,經過呢個浴室,又走入去睇吓,好有趣,重有呢d浴室喎,見到個阿婆啱啱沖完咋﹗



六點半,回家去﹗

2 則留言: