2012年10月11日 星期四

豪包私家團一天遊Raqchi

7/4/2012
今日透過hostel既安排,揾左一架豪華七人車黎俾我地自由行一天,主要目的地係距離Cusco兩小時車程既Raqchi,架車非常闊落,我去旅行好少咁豪華既﹗

沿途風景好靚架,仲見到我地過幾日會坐去Machupicchu山下個Aguas Calientes城既火車呀﹗



十點,到Raqchi喇,入口有座church,d賣野阿姐宜家至開緊檔

行去church後面就會見到Raqchi座遺跡喇﹗






呢度唔係好大,但沿路行入少少就會見到呢度,幾舒服呀﹗

呢d係以前俾附近既居民放祭祀用既農產品,呢座係最完整架喇,大部分都爛晒喇﹗



我記得我第一次行呢d梯係響巴基斯坦,好有趣﹗
之後,我地睇lonely planet見附近有條小村有間church幾靚,就開車過去睇吓,嘩,靚過晒響秘魯期間睇過既church呀,但唔俾影相﹗

後院有個花槽,好多花花呀﹗

就係呢間喇﹗

三點幾,開車返Cusco,諗住去上次無開果間Qorikancha,呢個係Cusco好重要既建築物黎架﹗

其實呢度係太陽神廟

呢粒係最細既石

中庭都好靚架﹗

裡面都有好多解釋,我地好不幸咁,今次請左個唔好既導遊,好求奇,後來仲俾我地發現佢亂講添,激死﹗

代表Cusco既三種動物:蛇(智慧)、豹(戰爭)、鷹(和平)

因為趕住去埋下面個地下博物館,所以草草行完就算喇﹗
地下博物館唯一令我留下深刻印象既係一個心型既人頭骨,好得人驚呀,仲話係有權有勢既家族至可以將頭骨自小用非常手法整到變形呀﹗變態就真﹗
一行出去大門口就見到呢隻llama,好鬼可愛架呢﹗
行完食個飯,今日係咁先﹗



温馨提示:
1  包車來回CUSCO-RAQCHI 一天一架七人車  USD100
2  Raqchi入場費   10sol
3  Church入場費   6sol

沒有留言:

張貼留言