2012年2月17日 星期五

第四天@西班牙,Sevilla

22/7/2011
呢間hostel幾好架喎,個廚房好ok架,又有自助早餐,當然要整個靚靚早餐上天台嘆一嘆先出發啦﹗

天台






common room

我地間房

食完hostel既免費早餐後,0930出發去Real Alcazar,裡面真係好大,同Granada既Alhambra Palacios並列為西班牙最具代表性既回教宮殿。王宮內充滿摩得哈爾藝術(mudejar),呢個係阿拉伯文,有殘留既意思。天主教重新征服西班牙期間,摩爾工匠創造出一種以伊斯蘭藝術為基本概念、混合天主教藝術既新藝術,稱之為「摩得哈爾藝術」。


好多好靚既阿拉伯花紋瓷磚



又有好幾個博物館

我最鐘意呢d磚

其中一個瓷磚博物館內投影不同既瓷磚款式響地上,好多款,好吸引

好有特色呀

使節廳(Salon de Embajadores),裡面既雕飾真係靚到暈







王宮其中一條走廊,都好grand

花園(Jardines Hispanomusulmanes)係一個熱帶回教花園,行完晒王宮就最好黎行吓





花園一個地下宮,雖然行唔到入去,但睇都夠靚喇

行到1430就去supermarket買野返hostel食,途經賣flamenco衫既舖頭,d衫都好鬼大件,後來我地先知點解,原來呢度既女人都好肥好大件架

1700,食飽,行去睇呢個the biggest wooden structure in the world,好得意既一座建築物





黎到flamenco既發源地Sevilla,當然要睇一場flamenco。1930,去到今晚睇flamenco既場地,不過係2100至開始,我地攞完張飛之後,就做吓遊客要做既野,亦係我比較少做既野--買手信

2100,flamenco表演開始,最初係個女人跳既,我已經覺得好精彩,但後來個男人跳,我直頭「嘩」左一聲,好勁﹗可惜唔俾影相,只有最後果一分鐘俾大家錄影。我地睇既呢種係職業表演show(Tablao),叧一種係酒吧(Tabernas)
2200,睇完一個鐘既表演,場地細細,觀眾可以好集中精神睇,行返hostel休息

温馨提示:
Alcazar 8.5歐元
flamenco  15歐元

沒有留言:

張貼留言