2012年2月6日 星期一

新春大旅行

除左以前必定要參加既家教會旅行外,我未試過真金白銀俾錢去呢d一日遊既旅行既,不過,今次陪老爸老媽去,家姐細佬又一家大細咁高興,我當然唔介意去吓啦﹗
響九龍塘上車後,第一站去大埔三門仔馬屎洲地質公園。雖然天陰,但都ok喎,唔晒又唔熱。

響碼頭上快艇去馬屎洲個尾,然後行返黎呢度


唔知點解可以唔洗著救生衣喎,架艇又開得快,真係幾驚架,響外國坐果d我唔驚呀,因為著晒救生衣,天氣又熱,萬一跌左落海最多咪浮住等人救,呢度又凍又無救生衣,我老爸老媽跌左落去都唔知點算呀﹗

以前都黎過馬屎洲,不過無行過黎呢面,d石都好靚架,值得一到呀﹗

















仲有個非法撒骨灰場,環境唔錯呀﹗

第二站,去沙田食乳鴿,咪就係龍華囉,又大隻又好味,以前黎食過飯,不過未食過乳鴿,原來真係幾好味喎﹗
第三站,錦田紅磚屋,上網睇過,知道係個跳蚤市場,以前有打算黎行吓架,不過又不了了之囉,但係呢日係年初五,好多鋪頭都未開門。

第四站,錦田石崗俱樂部,又係以前黎過架喇,果次係平日,無乜人,我同路人甲摘士多啤梨不知幾過癮,今日就人山人海喇﹗


得半個鐘響度玩,邊夠玩呀,所以我唔鍾意跟團囉,走馬看花,叫做黎過咁囉。
不過,呢日既目的唔係旅遊,係家庭日,所以都ok架喇﹗

沒有留言:

張貼留言