2012年2月26日 星期日

第十二天@西班牙,Barcelona


30/7/2011
今日一早起床,食完自製早餐後,就拿拿聲行去隔離街間Casa Batllo度等開門,哈哈,我地係當日既首名參觀者呀﹗早去真係好架,好少人,當我地走既時候,就已經係迫到人山人海喇﹗
呢個大窗既呢個單位,響夜晚時係會做左表演場地,好似係聽音樂之類


呢幢住宅唔係Gaudi起既,但係就由佢將之改頭換面,屋頂同立面都係用左聖喬治同惡龍既故事做背景

我就好喜歡佢設計既玻璃喇




呢d天花都好勁架﹗



以象徵受難者既骨頭作為窗飾






仲有個大陽台


作幢樓用左好多深淺不同既藍色

拼湊出令你如置身深海中既天井,突出「海洋」既主題,象徵加泰隆尼亞人與海為伍,冒險犯難既精神﹗

頂樓既線條真係靚到我唔拾得走囉﹗




天花板既燈,好似豆莢




從玻璃窗看天井

有lift架,郁架





相比Casa Mila,呢度細d,但色彩多d
波浪狀既瓷磚如同惡龍背部


呢個十字架就係刺響龍背上既武器


行左三個鐘先至行完,真係目不暇給呀,我個人覺得呢間比Casa Mila更吸引。

然後,我地又周圍影吓野,呢間係Casa Batllo隔離既建築物,都好靚喎﹗

呢幢係Passeig de Gracia大街上既其中一座建築物




1230,開始行去Casa Calvet,可惜去到至知佢已經變左做餐廳,咁貴,點食呀?﹗

呢間係Gaudi有生之年唯一獲得建築獎項既作品黎架。
響外面影左幾張相,就行去附近既Palau de la Musica Catalana(加泰隆尼亞音樂廳),響大堂坐左一陣,食左少少野,就夠鐘參加1400既tour,入去音樂廳參觀。可惜,裡面唔俾影相,唯有張美麗既內部陳設永留腦海啦。其實,參加完個tour之後,我地先至發現蠢左,因為加多少少錢,就可以夜晚入去睇表演,所到之處應該同參加tour既差唔多。




以前既售票處


附近既呢座大廈好有趣,成棵樹咁雕響度,好野﹗黎西班牙真係幾時都有驚喜架﹗


1500,坐地鐵去Templo de la Sagrade Familia(聖家堂),但去到影完一輪相之後先知道因天雨關係,個塔唔開,於是我地決定揾日再黎過。


結果,我地去左La Rambla,諗住行Palau Guell,但去到至發現只開1000-1430,當時真係想叫我個朋友仔掉鬼左本lonely planet架﹗




最後,我地行左去海邊,影左一陣相,個天就開始風雲變色喇




好彩我地跑得快,入左一間響monument da Colon既現代藝術館度,無濕身,仲有野睇添﹗








可惜,行晒又睇完,仲係落緊雨,等左一陣先可以出去行街街。
成條街好似打完風咁呀﹗


 

呢位朋友唔知係咪濕晒呢,除晒d衫,幾高興咁喎﹗

行行吓就唔知點解行左入去哥德區



我好豪咁買左幾包西班牙火腿呀﹗好味﹗


睇左一陣街頭打鑊表演

有人影婚紗相呀,舊區係有味道d既﹗

呢間係Dali既展覽廳,但我過兩日會去佢家鄉朝聖,所以唔會睇呢個

廣場一角,都好有趣味架

哈哈,又見到呢個貌似倫敦個支屈人指蒸餾水既建築物(我唔記得佢叫咩名喇),估唔到呢度都有

後來經過家樂福,買左d野返apartment食,咁又一日喇﹗

温馨提示:
1. Casa Batllo   18.15歐元
2. Palau de la Musica Catalana   12歐元


沒有留言:

張貼留言