2012年2月23日 星期四

第九天@西班牙,Segovia

27/7/2011
0900出門口,搭地鐵去Principe Pio坐巴士去Segovia,0930上車,1100先到,好似遠過Toledo。
佢係一座中世紀小城,昔日既皇室成員都好like呢度,所以到處都有皇宮建築,而吸引我黎既,就係全西班牙保存得最好,規模最大既羅馬遺跡---羅馬水道橋。

Segovia比Toledo方便,一落巴士就見到市中心,唔洗揾。行兩行又有野影吓。

沿住大街直行,好快就見到羅馬水道橋喇﹗

Acueducto Romano(羅馬水道橋),全長894公尺,由163根拱形柱組合而成,無用過水泥同鋼釘,真係好勁架﹗




黎Segovia,一定要試吓佢地既烤乳豬(Cochinillp Asado),睇吓同香港果d燒豬有咩唔同,我就覺得好似,不過香港果d就啖啖肉囉﹗


Catedral(大教堂),似乎外面會好睇過裡面,所以我地都係無入去


由Alcazar(阿卡乍堡)向外望,風景一流呀﹗


聽講呢座城堡就係加州迪士尼既白雪公主城堡既原型,我覺得都幾似喎﹗

內裡有好多展覽,例如呢d鐵甲人啦﹗

仲有好多好多好有價值既廳堂



城堡既小花園

我地行完城堡就行左去人地果d步道,覺得應該可以行吓,雖然唔知係行去邊既,但都好想行,結果,俾我地發現左呢個景,由下面既大草地影返上去,城堡好靚呀﹗

原來條步道係繞住山腳行,又可以行返上山既

於是,我地就行左去羅馬水道旁邊既餐廳食烤乳豬喇﹗對住咁大座歷史古蹟食好味既烤乳豬,真係好正﹗




坐車返去Madrid,之後我自己一條友行左去Temple de Debod影日落,好靚呀﹗









温馨提示:
1. Segovia---Madrid巴士來回   13.14歐元
2. Alcazar    6.5歐元

沒有留言:

張貼留言