2012年2月16日 星期四

八仙嶺+黃嶺

咁耐以黎都未曾踏足過八仙嶺,連當年八仙嶺大火咁大件事,我都唔知個馬騮崖係點既,上個星期四,路人甲終於都帶我行吓喇﹗
起點係響大美督再行入少少去到郊野管理站呢個地圖度起步,我地由起點1行到去14,然後轉入八仙嶺

呢度係起點1

一路向上行,回頭見到大美督個景,幾靚架﹗

呢d吊鐘好靚呀﹗

話明有八個嶺,就當然要又上又落啦﹗

八個山頭都有晒八仙個名牌,行晒八個,再向前行就可以行去呢度,黃嶺,新界東北最高點,有六百幾米高架﹗黃嶺向前行係屏風山,我地無行,由黃嶺既小路落山。八仙嶺上雖然遊人如鯽,但成條小路都無人行架,又鬼咁直,嚇死我﹗



香港都好少有呢d咁壯闊既景喇﹗
可惜天氣麻麻地,個景唔夠靚﹗


路邊既雀巢


李生起既觀音廟,又將會成為叧一景點喇﹗
行完四粒鐘,由犂壁山村出返路口坐巴士去大美督tea一tea,完成﹗

沒有留言:

張貼留言