2012年2月17日 星期五

第五天@西班牙,Sevilla

23/7/2011
1000,出發去瑪利亞露意莎公園(Parque de maria luisa),呢度係呢位王妃將聖特爾摩宮部分土地捐出,成為市民既公園,仲曾經係世界博覽會既場地
我地首先黎到西班牙廣場(Plaza de espana),佢係博覽會遺留落黎既建築



呢度以貼满西班牙歷史同地圖既彩色瓷磚而聞名,廣場中仲有一條小運河,好悠閒呀





1200,我地再向前行,去到美洲廣場(Plaza de America)

睇左民族博物館(Museo de artes y costumbres populares)
1310,行返去睇大教堂與希拉逹塔(Catedral & la Giralda),呢座大教堂既面積僅次於羅馬既聖彼得大教堂同倫敦既聖保羅大教堂(好野,我集郵成功喇)
主禮拜堂(Capilla Mayor)佢既祭壇屏風係全世界最大既祭壇屏風



哥倫布靈柩,古巴獨立後由聖地牙哥遷回,四個扶棺者分別係代表住哥倫布航海時期既四個西班牙王朝既國王(Castilla, Leon, Aragon, Navarra)

上到希拉逹塔,可以睇到Sevilla市內風景,亦可以俯瞰橘子庭園(Patio de los naranjos),呢個庭園係以前朝聖者進入教堂前既淨身之處
1600,返hostel食野,1700,又出街行吓,本來可以去University of Sevilla聽歌,但係我地要坐2315既車離開,所以無得聽。諗住睇多次flamenco,但行到去至睇清楚係37歐元,太貴啦。
周圍行吓


結果去左影吓鬥牛場(plaza de Toros del la Maestranza),佢唔開放俾公眾參觀,但有個博物館,不過我地都係無入去。

又去左Torre del Oro,然後去M記食吓野


行返hostel途中,遇見有人結婚,場面好熱鬧,一對新人響教堂門口跳舞,一班婆婆就著晒flamenco裙唱歌,好有趣﹗








響catedral 出面有電車搭,我地無搭,但部車幾靚架﹗


呢間Catedral都係結婚熱門場所喎﹗


今晚瞓巴士喇﹗

温馨提示:
Hostel: Sevilla inn backpackers 16歐元一晚

沒有留言:

張貼留言