2012年2月23日 星期四

第十一天@西班牙,Barcelona

29/7/2011
今日一早就出門口,坐巴士去車站,搭0905既巴士去Barcelona,1300至到達。
我地book左既apartment係響Passeig de Gracia(感恩大道)旁,非常方便。
裡面其實係好骨子既擋房黎既,我地住其中一間好細既房,呢度係公用既走廊



間房一眼睇晒




仲有部懷舊lift添
settle down之後,我地就行去街尾個information center睇吓有咩野攞,咁啱有個fashion exhibition,又睇吓囉﹗
然後就係今日既重頭戲,Casa Mila。呢座係工業鉅子Mr. Mila請Gaudi為佢設計既豪宅,亦係Gaudi設計既最後一間住宅,但後來竟然曾經變成賭場、補習班同埋分租公寓,後來成為文化遺產先至整修好,但都唔係全幢開放。
其實去西班牙之前,我已經覺得Gaudi係天才,去完之後,我更加覺得佢應該係外星人。
呢間住宅,佢設計到完全無稜又無角,一條直線都無,大膽創新又前衛。







呢個天台應該無人唔識,呢d其實係排煙管同水塔,響1910年呢個時代,真係唔勁呀?﹗










室內既高第建築展覽室都好型架

Gaudi就係咁樣去做實驗,設計聖家堂架﹗


重有佢設計既傢俱展覽

成幢大廈只開放呢層由佢設計既公寓

精雕細緻既鍛鐵陽台



大宅入口,共有兩個

大宅有兩個中庭,同一個小天井,方便採光

行左兩個鐘,起程去加泰隆尼亞美術館(Museu Nacional d'art de Catalunya),不過唔係去睇畫,係去睇噴水池


美術館係1927年世界博覽會所興建既宮殿


見未日落,又未有噴水表演睇,我地就行吓去奧運場地









行完一輪,行返去睇吓日落




又睇吓噴水表演。呢個水池好巨型,表演好壯觀架﹗










返到去apartment附近,經過Casa Batllo,嘩﹗好靚喎﹗


最後襯仲有力,去埋便利店入貨先,呢個好似行李喼既購物籃真係好過癮架﹗


温馨提示:
1. 巴士往Barcelona   14.36歐元
2. Casa Mila   14歐元
3. 地鐵十次票 8.25歐元
4. 4晚apartment   100歐元

沒有留言:

張貼留言