2009年8月4日 星期二

Knowing


呢套戲個中文名真係唔知,算係一套唔錯既災難片。

片中講述50年前有一位小女孩有預知能力,而且張未來50年既災難日期地點同死難人數寫響個時間囊裡面。50年後,男主角個仔攞到呢張紙,而男主角又發現到原來係一張預言。結果,男主角同所有地球人死晒,而佢個仔同女主角個女就俾揀選左帶左去另一個星球restart(重新黎過,再由阿當夏娃開始過),而帶佢地走既,相信係外星人啦,套戲無講明。

成套戲都好流暢,最可惜係成日都估到之後有咩事發生(可能只係我太聰明,哈)。
其實,雖然我係基督徒,但係我唔排除地球上每個人每個地方每件事既發生係有人、有磁場、有粒子、有宇宙力量,甚至有外星人影響緊,因為我地知既野真係實在太少喇﹗就算以前有人話耶穌係外星人,我都唔會排除,邊個可以證實唔係先?﹗其實套戲講到帶兩個細路去另一個星球restart都唔係無可能架,雖然話阿當夏娃係耶和華創造,但係耶和華係神抑或係外星人呢?我相信以我地宜家既知識及能力,應該未有人可以肯定正確既答案﹗


1 則留言:

  1. 呢套咪地球毀滅密碼囉......我覺得係爛尾架
    [版主回覆08/05/2009 23:09:00]都未算既,只不過個劇本好一般啫﹗

    回覆刪除