2009年8月19日 星期三

澳門一天遊(上)

以前間中都會去一去澳門逛逛,近年真的少了,上一次去澳門已是04年的事了。今次約了一大班同事,到澳門食和逛﹗

18/8/09,一早六點幾便起床了,事關要坐九點船。今天本打算狂食的,誰不知第一餐竟然又是牡丹樓﹗

到達澳門後,本想坐免費車到威尼斯人酒店,但同事們都想去「漁人碼頭」,於是便逛了一圈。
裡面都是很「日本」的虛假裝置,只能說很精緻﹗

試機試機,水點,影到喇,over﹗
過左個暑假,又肥左喇﹗
我好喜愛的葡式瓷磚,其實係靚既瓷磚我都鍾意架啦﹗


逛完一圈,乘的士去威尼斯人酒店。三輛的士,你等我我等你,搞了句鐘至集齊十個人。集齊有什麼禮物呢?逛商場囉﹗
等人期間,無所事事,連天花也拍一餐﹗
終於入到商場喇,我好想黎左好耐架喇,只因為個假天花﹗
個商場d燈光好暗,陰天?
有街頭表演。
有仿威尼斯街景。
有Gondola同會唱歌既船夫。


逛完一圈,便乘的士往官也街吃午餐了。
一抵達就先吃水蟹粥,真的有蟹味,當然不及潛水時船家煮的夠味啦﹗
還有這個鯪魚球也很好﹗
炒蜆,夠肥,無沙,正過響香港食。
飯後甜品:莫義記超細杯貴到死十蚊杯似雪糕既木糠蛋糕。掛住食無影到添﹗


食完又要運動一下,於是向附近的住宅博物館進發。
很喜歡澳門的其中一個原因是它永遠中西合璧得黎又好ok喎﹗
另一原因就係響中心區域以外既地方都係好寧靜既。
途中,入左呢間等如香港既婚姻註冊處既民事登記局。
到達住宅博物館喇,呢度就係拍「伊沙貝拉」既場地喇﹗

………續

2 則留言:

  1. 家政老師即係家政老師 , 我就覺得樣樣都好味咁喎 ! 哈哈 !
     
    [版主回覆08/21/2009 09:05:00]都好味架喇,只係我覺得可以再好味d啫﹗

    回覆刪除
  2. 你都叫肥?咁我...
    [版主回覆08/21/2009 09:16:00]唉,我主要肥左響個肚、大脾同塊面度,激死﹗

    回覆刪除