2009年6月1日 星期一

Assembly集結號

本來對呢套戲無咩印象,只係戰爭片,大陸拍既,係咁多喇﹗尋日去租碟,無咩戲好租,而「集結號」就有blu-ray,所以租黎睇下。響對套戲一d資料都無睇過既情況下租左番屋企,結果......喜出望外﹗


我一直都好鍾意睇戰爭片,印象最深刻既係saving private Ryan,場面好震撼,真既一樣(其實我未去過戰場,真係唔知戰場係點,但係覺得佢拍得好真實﹗),但原來「集結號」係更加迫真,更加震撼,更有現場感。槍林彈雨就一定有架啦,但係突如其來既炸彈,炸到士兵分開兩截,斷肢隨處可見,導師使用手搖機拍攝,令觀眾更似置身戰場之中,唯一覺得不夠好既係音響,如果呢方面都加強一d,會好睇好多﹗


除左戰爭場面外,戲裡面更加講到「義」同「信」--而家d人愈黎愈少既野呀﹗都話「仗義每是屠狗輩」架啦,面對死亡,人人都怕,但係一d無讀過書既士兵,為左完成任務,明知送死都繼續,雖然有d唔情願,但係為左「義」,撐到底﹗上司下過命令:聽唔到集結號(號聲,命令士兵可徹退),就算死晒都要繼續。而男主角亦相信呢位上司(其實又係朋友),結果,上司被迫徹退而掉底男主角成隊人,無吹過集結號,男主角亦真係打到全隊人死晒,呢個就係信同義既表現啦﹗


男主角後來不惜一切要搵番四十幾個同伴既屍體,要幫佢地求番個「烈士」名份,對同伴對自己都要有個交代,其實為左同伴亦為左自己﹗片未最終都聽到集結號,但係四十幾個士兵係響個墓裡面聽,幾悲涼﹗


每次睇完戰爭片之後,都係同一個諗法:打仗根本就係唔值得,尤其是打內戰﹗


2 則留言:

  1. 大陸片 , 要好有勇氣才去看 , 我好怕大陸片會充滿著共產黨式政治宣傳  , 會好說教 , 電影娛樂性會否好高 ? 不過 , 這套片好像奪得今年最佳亞洲片 , 或者有時間會去看 .
    [版主回覆06/03/2009 21:21:00]影片內容很豐富,視覺不算很刺激,但很有現場感,看啦看啦﹗

    回覆刪除
  2. 很奇怪?你是女仔,但在Blog上面卻叫自已是蛇仔,我以為是男仔呢!
        我也剛看完,拍得很真!
        那連人四十幾人戰死,但卻被上級列為失蹤,失蹤即視為沒有參加過戰斗,死得不明不白,更有可能是叛徒。失去了名譽,連家屬派米都只得很少。這是中國軍隊的悲哀,在抗美援朝戰斗中更是如此!
    [版主回覆06/03/2009 21:41:00]我個花名叫蛇仔,有d朋友仲叫我做蛇仔明添﹗哈哈﹗ 其實正如男主角的意思一樣,賠償只是賠償,我個人覺得實際上賠多少根本「無譜」,多少才能抵得上一條命?只是,確實奮戰過,又怎可忽視呢﹗那個四眼仔給我的印象最深,短短幾小時,由怕得撒尿的小子到有勇氣對敵,更有勇氣拉動炸藥引,自行封洞,眼睜睜的慢慢死於洞中,可想像戰場的衝擊有多大。我尊重所有上過戰場的勇士,那不是球場,不是人人有膽上的場呢﹗我尊重士兵多於將領,尤其是遙控戰事的將領,因為謀略雖然難得,但有勇氣站在子彈橫飛的沙場上用性命去保衛家園的士兵,比指揮千軍萬馬的將領毫不遜色﹗ OH!又吹多左兩句添

    回覆刪除