2009年5月31日 星期日

讀愛The Reader

剛看完「讀愛」,令我諗番起讀書時幫盲人輔導會做義工-朗讀書本,製成錄音帶。我做左義工之後先發現,原來我朗讀出聲既話,讀完後我根本唔知自己讀左咩內容,讀過好多次都係咁,後來終於知道呢個可能真係我自己個腦同對耳唔協調掛。今日睇新聞,有個義工朗讀左過萬既時數,佢既錄音帶就算不停咁播,都可以播500日。勁呀﹗其實如果我唔係有咁既問題,我都幾鍾意做呢種義工架,自己睇之餘仲可以方便到好多盲人,仲可以博覽群書添﹗

套戲個男女主角都因為衝破唔到自己既心魔,所以一個要坐左廿年監,一個內疚左半世。好多人都有介意自己既地方,讀書時有個同學一定唔會叫同學上佢屋企玩,因為佢覺得自己住公屋好無面(其實係得一個同學知佢住公屋,知點解佢唔叫同學上去玩,哈,呢個同學就講晒俾我地聽,真係所謂「若要人不知,一d都唔可以講人知」呀﹗)、有個同學就唔鍾意人地問佢父母做咩既,因為佢父母係倒垃圾既,佢覺得好瘀。不過,我覺得Hanna(女主角)坐監都幾好吖,佢橫掂都係一支公無朋友無親人,每日咪返工放工,坐監仲俾佢有好多時間睇書學寫字。

成套戲無咩感動位,不過題材幾特別,Kate做得好,唔知係咪要佢同個男主角睇起上黎年齡差距要大呢,Kate d妝化得比實際老,三十六歲點會咁樣呀?四十二三歲已經好似阿婆咁。

下一套想睇既係……

1 則留言:

  1. 我擔心節奏會好慢 , 所以一直沒有打算去看 , 經過妳介紹 , 似乎不錯 .
    [版主回覆06/03/2009 21:43:00]仲有好多性愛場面架喎﹗準備下先開機呀﹗

    回覆刪除