2009年5月30日 星期六

開季第一潛(水面)

唉﹗舊年考完個潛水牌,本來話聖誕節去菲律賓考埋個高級牌,點知去左北京學滑雪,一路都無再落水。早幾日,端午節,潛下龍舟水啦﹗都好架喇,四點幾上晒水,換晒衫先黎落雨,個天算俾足面啦﹗

一連落左幾日大雨,都知唔方水清架喇,叫做同班潛友聚下啦,成年無見。

早上潛點係火石洲,水既能見度,學潛友米高哥話斎:「外國d DM黎到,以為我地香港人咁特別,fun dive走去潛屎渠添﹗」

唉﹗check野check到雙下扒都走埋出黎添﹗(坐響度果個呀……我呀﹗)

大家都忙住著野,快d落水﹗

排隊落水喇,企左邊梯果個係我呀,成年無潛,驚緊呀﹗

跳緊落水個位係我呀,驚到差d連mask都唔記得禁住就想跳落水喇,好彩旁邊有人提我﹗

落左水喇,發現件BC有條出氣喉好似有少少漏,但係d DM話無問題,於是繼續。


件BC不斷打脹左又漏,打脤左又漏,搞到我個「水面恐懼症」又黎喇﹗快d落去啦﹗

落之前,留倩影﹗(最前果個係我呀﹗)

都話第一潛能見度係0.5米呀,所以就算落到10米都係咩都影唔到﹗
於是下晝去左橋咀,食完飯吹左陣水,響船頭吹吹風,雖然陰天,但係都晒紅左呀﹗



第二潛,落水。等緊,今次唔驚喇﹗

都係等緊,眼望望﹗

到我喇﹗

著好蛙鞋,企個靚位先。




1 則留言:

  1. 其實....你「沉」左落屎渠之後...見到d咩呢???
    [版主回覆06/01/2009 10:40:00]咩都見唔到,淨係見到你囉﹗

    回覆刪除