2009年5月9日 星期六

上個星期有朋友仔生日,於是約埋一班人一齊出去食餐飯,有幾個朋友例遲,結果等到佢地黎到時,我已經食得七七八八。佢地出現時,仲帶埋一個人(好明顯絕不能夠納入我既朋友list裡面既人啦)黎,我登時既念頭係:都食完囉,對住條友又唔會開胃繼續食架啦,不如走啦﹗但係兩秒之後,另一個我又同我講:車,做咩要為左d無謂人而令到自己同班朋友歡聚既時間縮短左唧?﹗結果我留低左。


成枱人都知道我打算暑假去英國探親加遊山玩水,但係某d理由又令我未必去得成。條友竟然首先開口問我:「買左機票未呀?」本來一句普遍既問候,我係絕對歡迎既,但係佢根本就係撩交打個隻,陰陰咀笑住問你,「幸災樂禍」印晒響個額頭度。我都費事睬佢。


後來,d朋友講開做激光糾視,我把口無講野,但係心裡面就諗緊一場對白:


我:「係呢,唔知你(即係個條友啦)對眼以前逗雞果個問題係點樣醫架呢?係做激光架?」


條友:「我唔係逗雞。」


我:「sorry, 我唔知你以前係盲架,咁宜家睇到野未呀?」


條友:「我以前唔係盲既。你唔好亂講。」


我:「sorry, 我都估你宜家都係盲架喇,你唔講我真係唔敢肯定呀﹗唔怪得知咁樣做野啦。」


當然啦,成段野無發生到,只係我自己坐響度聽緊佢地講野時諗黎氹自己笑啫﹗點解唔同佢玩下野?佢撩我打佢啫,我唔一定要睬佢既。我成日都咁樣教d學生架啦﹗


 


2 則留言:

  1.  他是否真是問妳這樣的問題?  如果是 , 好恐怖!
    [版主回覆05/10/2009 12:10:00]我從來唔講大話,除左講笑個陣,你覺得我宜家係咪講緊笑吖?

    回覆刪除
  2. happy mother"s day!!!
    [版主回覆05/10/2009 12:11:00]Thank you! Happy mother's day to you too!

    回覆刪除