2009年5月20日 星期三

去返工啦﹗

食飯時,學生A伏響張枱度瞓左,我行埋去叫佢起身食飯啦,另一個學生好厭惡咁既樣同我講:「MISS,佢尋晚開夜呀,好辛苦架,咪搞佢啦﹗」


哈,食都瞓,咁即係上堂一定瞓啦。哈,返工就好辛苦都返,返學就鍾意返下唔鍾意就唔返。哈哈﹗


-----------------------------------------------------------------------------------------------


有日同呢位學生講:「我約左你阿爸今日放學三點九黎見家長,關於上次你被記小過既事。」


學生A:「唔係吖嘛,我今日返四點喎(返工),你三點九見,我咪遲到,我唔見呀,你地自己見啦﹗」


我無佢咁好氣:「你自己決定啦,唔留低比留低既後果更麻煩。」


佢幾乎日日返學都遲到,理由係「開夜」。返工又準時又返得足,不如去返工啦,為咩留個人響學校度,浪費大家時間呢?


----------------------------------------------------------------------------------------------


我成日都話「職業先修學校」係有價值架﹗夜校係應該繼續存在架﹗果D好似好巴閉咁走去change既官,用個腦諗下野啦﹗唉﹗有d官,改到個香港教育界一pad屎咁仲以為自己好有建樹,好犀利添﹗


4 則留言:

  1. 支持妳!
    [版主回覆05/22/2009 22:47:00]多謝﹗

    回覆刪除
  2. 係e+教育制度下搞到d老師好無"內"
    學生返學校唔係學野,想讀書ge走晒去補習
    真奇怪
    [版主回覆05/22/2009 22:49:00]d學生對於要俾錢既學習真係會俾d心機架﹗最好要佢地俾貴d學費,讀得合格先有得refund,咁樣佢地可能會讀得上心d。

    回覆刪除
  3. 有幾天,A 學生回來後,我從來沒有見過佢正面,由早會到食飯,好像一個已進入冬眠狀態的動物,叫極都唔醒,佢返黎為MUG?
    我終於忍唔住,有一日做到夜夜地,打電話比佢亞媽,原來係有用嘅,阿媽哦完之成,第二日已經無咁離譜,仲肯同我做功課!唔知可以捱幾耐呢?
    今日,哥個失蹤左一個禮拜嘅一仔,無端端放學打比我,粗聲粗氣問我,究竟佢請假請左幾多日,由幾時請到幾時WO,我話佢走路,佢話佢遲到,老豆帶左佢返大陸,終之星期一會蒲頭,唔好話佢逃學,佢會交翻家長信,都唔知真定假!星期一睇下點。
    呢個世界上,咩人都會有,為什麼父母生他們出黎,但係唔比愛佢地,由得佢地自生自滅,真係太可憐!
    天下的父母要認真想一想,生兒育女,所謂何事?負一點責任吧!
    [版主回覆05/24/2009 23:02:00]唔係所有父母都知道生個仔出黎應該點樣愛佢地既,有好多係無能為力,有好多係不知如何用力,有d係唔知需要用心用力,至於點解,有一千萬個理由,其中最常見既係父母真係手停口停,根本無時間;亦有係因為父母細個時自己既父母都係咁樣(用錯方法)教自己,於是就用番一樣既方法教自己既仔女;有d父母根本未嘗過咩叫做「愛」,你叫佢地點樣去愛自己同自己既骨肉呢?﹗ 其實,我地成日話d細路慘,有d父母自己都幾慘架﹗有d野唔係佢地唔想,而係佢地限於能力,無得想﹗

    回覆刪除
  4. 學校係睡塚 , 呢個已係不爭嘅事實 .
    返學嘅想返工 , 返工嘅想返學 , 呢個都屢見不鮮 .
    [版主回覆05/24/2009 22:54:00]係呀,有得返學唔洗返工,我第一個去返呀﹗學咩都好啦﹗

    回覆刪除