2009年6月8日 星期一

一天歐遊其實係.....

星期日路人甲難得有假期,佢提議去深圳或者澳門行下,但係我覺得香港有d好有feel既行都未行,我就反建議去中上環。


其實唔知點解,我好鍾意去中上環,好多時放假都會去下,今次我同路人甲都話要行d以前未行過既街。


星期日我地一早六點幾起身,為左延續旅行feel,我地搭車(唔揸車)出去中環。第一站:最近上演如同糖心風暴一樣既舊式茶樓--蓮香樓。行去蓮香樓期間,經過陸羽,剛剛肥佬黎行出黎上自己架車,佢好高大但係有d老態龍鐘咁﹗

好鍾意呢隻茶杯,好好玩﹗呢度可以搭枱,呢日我地呢張枱一共有四個parties。

阿姐一出,即俾人圍,人潮散去至見到佢。

話左係舊式茶居,當然正正中間要有條樓梯啦,門口梗有檔報紙檔架﹗



飲完茶,仲係九點幾,於是開始中上環遊遊蕩蕩之旅。


基本上,我地係行孫中山古蹟文物徑,但係間唔中又捐入去d橫街度,呢日真係去左好多未落過腳既地方,例如:醫學博物館、樓梯街(以前返學時,日日經過都無落過車去行下)、政府總部(經過)、美國領事館(經過)、禮賓府(小門個邊未去過)、終審法院.......

行左一陣就見到呢隻fly,佢係homeless外面既裝飾,同上一頁見到既氣喉裝飾係同一間叫homeless既概念店既。

我係一個超鍾意影pattern既傻人,所以星期二睇鬼佬台既home「世界很美有賴你」真係睇得好鬼開心,可惜個晚好眼瞓。其實仲影左好多架,放唔到咁多啦﹗

呢d橫街査實好有趣﹗

原本無諗住行咩咩徑,點知行下行下都係行緊呢條「孫中山史蹟徑」。

呢條叫咩街呢?用通勝既方法拼音就會知道喇﹗答案係:Bridges street. 呢個街市超經典,應該係七十年代既街市,同灣仔街市應該同期既。響裡面影左好多黑白相呀﹗街市後面仲有個無咩設施既室內兒童遊樂場,我都係第一次黎d咁奇怪既遊樂場,如果我係細路,我阿媽帶我黎玩,應該係我曳喇﹗

街市旁邊有一條舊樓街,睇d告示都應該好快拆喇﹗係去趁早喇﹗

都行左摩囉街,雖然行過好多次,但係仲係好多野影。行摩囉街就梗入去文武廟行一轉,一入去見到呢個妹妹一路企響度猛咁細細聲叫:「daddy、媽咪.......」,周圍d人又好似睇佢唔到咁,我第一個反應係:「唔通係鬼﹗」不過唔理係人定鬼啦,一於影左先,後尾佢阿爸黎接番佢走,我睇住佢行出去廟外面,鬼咁猛太陽,應該係人lu啩﹗

跟住就去左醫學博物館,十蚊入場,睇野之餘亦可以任影,室內好有舊屋風味,而且無咩遊客,一個字:正﹗


不得不提個lunch,呢間響Stanley街既monster burger,好食過好多好貴既burger shop,一個餐四十幾蚊,轉埋做沙冰都係六十蚊左右,牛肉嫩,juicy,香,菜新鮮,唯一唔好就係d位唔夠舒服。由於路人甲係burger狂,所以我都食過唔少burger店既burger架﹗


食完行左去堅道,天主教教會座堂,經動植物公園一路行番落中環,再去H&M戰鬥,七點至搭車走,一個中上環我地都可以好新奇咁玩左十一個鐘,真神奇,唔怪得人地去旅行玩三日都話悶既新加坡,我地玩左四日都話唔夠喉啦﹗





6 則留言:

  1. 你真幸福啊!
    悠哉遊哉:)
    [版主回覆06/10/2009 07:58:00]你都得啫,放假唔好瞓咁多囉﹗

    回覆刪除
  2. oh 有時間真是要到孫中山史蹟徑走走.
    [版主回覆06/10/2009 07:59:00]正呀﹗多有趣,好有特色架﹗

    回覆刪除
  3. 你就好喇,去蓮香有位坐.
    我星期六未夠12點去到,插針都插唔入呀!我都打算星期日再去多次碰下運氣,你個日幾點去到蓮香呀?
    [版主回覆06/10/2009 10:04:00]我個日係星期日黎既,八點半就到左喇,一去到就有位,不過要搭枱(全間都係搭枱既),可能早呀,仲有d位,不過都係好多人。比上次去食晏已經好好多喇,上次坐得超迫,好唔舒服。

    回覆刪除
  4. 在香港扮遊客,真好玩﹗
    [版主回覆06/10/2009 11:53:00]哈哈﹗呢個扮遊客既遊戲我成日玩架,阿路人甲仲成日俾人誤會係日本仔添﹗

    回覆刪除
  5. 妳有冇去九如坊嘅九記食牛腩呀 !! 次次去都好多人....好出名嫁 !!
    [版主回覆06/12/2009 22:21:00]有經過,無食呀﹗當時未肚餓,下次啦﹗

    回覆刪除
  6. 下次如果再去蓮香, 記住去廚房門口等食, 好多好食嘅點心喺廚房門口刃已經比人攞哂!!! 等阿姐出黎已經太遲....

    回覆刪除