2009年6月23日 星期二

停課不停工,唔知做mug東

終於停課,比我估計早左,但係......真係淨係停課咋,即係學生唔洗返,老師繼續返工,返到七月十三號。


返黎做咩?我都唔知,仲要一點俾你出去食飯食到兩點半,四點至准放工。


我對於一d make sense既野好支持架,但係對於一d唔make sense既野又無得反抗,我心裡面一定係咁串字(例如:till, diu......註:老師都係人,呢d野個心諗下都得掛﹗)。


其實,如果有野未做晒既話,我相信老師一定會自動自覺返黎完成埋佢至放暑假,因為我相信我既同事都係專業既,有職業操守既,可惜.....只係有人無咁樣諗過我地,真遺憾﹗


每日返工唔知做mug東,我相信連九月要做既野,放暑假前就已經可以做晒喇﹗....呀﹗唔得,人地係都要八月至話你知教咩班教咩科,老師又可以響空檔時為未來既學年預備d咩呢?﹗可能係一個桔﹗﹗﹗﹗


2 則留言:

  1. 站於僱主立場,他沒有不對。出糧給你,當然要你做番夠本。你養隻貓,都唔想佢成日走咗去啦,主人幾無面呀! 不過從管理的角度睇,呢間學校d管理層能力好低,類似一部IBM286,好垃圾。
    [版主回覆06/25/2009 09:04:00]講啱晒﹗

    回覆刪除
  2. 當年沙士,官校都係一樣,停課不停工,老師照常返工,返去做咩?開會囉,開完校務會,開科務會,跟住再開分級分科會,總之諗得到既會都要開,仲有就係搞啲無聊既教師專業發展之類。
    而家市道唔好,係咁架啦,以前紅雨,啲學生唔使返,老師都唔使返,後嚟俾人投訴,於是紅雨就一樣照返工囉!
    儲多兩年錢,辭工嚟我度嘆世界啦!日日行行企企,去吓呢度玩,去吓嗰度玩,得閒做吓兼職,幾好吖!
    [版主回覆06/25/2009 09:11:00]官校都話有長糧呀,津校咩都無,但係返工返到以為自己返緊官校個下頂癮嘛﹗
    我都諗住會過黎住下,玩晒個歐洲至返香港,你唔好咁快移民黎香港呀,我諗你個兩隻小魔怪讀U時,你會好得閒,咁就可以同我一齊周圍去喇﹗要等多幾多年呢?

    回覆刪除