2009年6月29日 星期一

再遊海水公園

前年同班1B去過一次海水公園之後,就無再去喇,其實海水公園一直都係賣飛佛,去極都唔會悶,不過,今次就無上次咁開心,因為我同今年班學生感情一般,於是佢地自己去玩,我就去睇我既目標:水母、熊貓。


一去到水母館,立即影相啦,d水母真係好靚呀﹗



 


 


 


 

新既熊貓館我唔係咁鍾意,都係舊果個好d。


 

除左大熊貓之外,仲有新成員,小熊貓,我覺得佢地似皖熊多d。


 

當然亦都有我最喜愛的海洋館啦﹗


呢個缸同真正既海底世界真係一模一樣呀﹗



仲有海星,如果可以俾d細路攞上手接觸下就更好喇﹗



草海龍,比海馬更有趣,響海底應該好難見到佢地,因為佢地保護功夫做得好好,真係好似一條水草呀﹗



獅子魚,太耐無見,連個名都唔記得左添﹗



鸚鵡螺,呢隻好大呀,平時響海度見到個d都係好細架咋﹗



花園鰻,好多花紋,一隻隻伸晒個頭出黎,超cute﹗



兩條唔同品種既鯊魚都咁friend?



除此之外,我當然一定有去睇海豹同海獅啦﹗不過d水好濁,影唔到佢地似魚雷既身軀。影個靚靚入口算啦﹗



響海洋劇場外面,我發現一幅好靚既馬賽克呀﹗



同事既厠所位,於是我就搵d花黎打發下時間啦﹗



仲有我細細個就好鍾意坐既纜車。



誤打誤撞,去到呢個叫海豚學堂既地方,近距離見下d可愛既海豚。



不過呢次無3D電影睇,維修緊,七月一號至開番;又無睇海洋劇場,佢3:30至有場,後來加開2:00場我又聽唔到;山下又做緊好多工程,無地方行;天氣又熱,企響度唔郁都出汗。


本來星期五學生又去迪迪尼,我有諗過向輔頭報名帶學生去架,咁,去齊兩個主題公園,集齊一套吖嘛,我都想做下集郵老師架嘛﹗不過,都係太熱,唔好喇﹗


1 則留言:

  1. 你 D 相好靚呀 ! 特別係水母 .
    [版主回覆07/01/2009 10:04:00]其實係d野靚啫﹗不過,我部傻瓜LX3同我d攝影書都幫我唔少架﹗

    回覆刪除