2007年11月26日 星期一

新穎的朗誦練習法

為使大家更易明白,部分內容經過特別處理。


有三位學生參加了英詩朗誦比賽,是石sir負責訓練的。某天放學後,三位學生在教員室外:


A同學:「miss,阿石sir扣留左我地個書包響佢個位,你可以幫我地偷番出黎嗎?我地感激流涕呀﹗」


B同學:「係呀miss,阿sir又唔得閒同我地練,又要留我地係度。」


C同學:「最慘係要背默吖嘛﹗」


A同學:「係囉﹗我地參加英詩朗誦之麻,做咩要我地背默即?」


B同學:「係囉﹗識默又唔代表我地識讀﹗唉﹗」


結果,響半小時後:


石SIR:「the girl.....lazy....found a....,默好未?」


背默黎練朗誦就已經唔知點解架啦,讀默就更加唔知作用何在,真新穎﹗﹗


沒有留言:

張貼留言