2007年11月29日 星期四

果然係佢

學校校慶,我叫左負責佈置嘅同事幫手整個嘉賓席嘅牌,佢問我可唔可以用canteen個牌,咁,當然可以啦﹗之後,我就忙住做其他野啦,校慶當日見個牌幢左響度,行埋去睇左d字同顏色都ok,就去做其他野啦﹗無幾耐,一位好好眼嘅同事黎話我知,個牌後面仲係貼住張「暫停售麵」嘅紙。我o晒咀,去到一睇,個牌一面貼左張「嘉賓席」嘅紙,兩面都用左包書膠包住(即是話,做呢個牌嘅人,一定見到後面張「暫停售麵」張紙,但係都照包住佢,由得佢繼續暫停售麵。我當時腦裡面出現左一個idea:一定唔係個位負責人做嘅,佢一定叫左佢個組d同事做....係.....佢????


後來,負責人親自print多張紙,親手幫我搞掂左個牌。我問佢係邊個所為,佢話係___sir。呀,果然係佢,佢真係無用多左,個腦﹗


沒有留言:

張貼留言