2006年11月1日 星期三

後生仔教極唔聽

上星期五我班有個學生出事,我和H處理了這事,但其實中途H話要去食飯,因為lunch到佢睇飯,佢想食左先。算啦,人地要食飯,唔通唔俾咩,咪由佢去囉。之後佢要上堂,又話唔知點樣忙忙忙,放工時唔見我,就當今日咩事都無發生過咁,收工﹗我唔忙?我食左個包咋,下晝又要陪個學生見反黑,結果就唔記得打電話通知個家長有關於學生響學校發生嘅事啦。後來,我返到屋企,突然醒起,就好辛苦咁叫個同事教我上websams查個學生電話,再同阿家長詳談左半個鐘。雖然我曾經諗過打電話問H有無學生電話同佢有無打過電話通知個家長,但我深信深到200%佢一定無,所以自己打啦。結果,真係無。從9月1日起,我已知道:我記得的,佢未必記得,我唔記得的,佢一定唔記得,所以我要好清醒,否則隨時俾佢冼一鑊。今日又再次證實我有遠見啦。不過都係把鬼。

今日已經係星期三,訓導老師尋日請左病假,今朝一早我就問佢點處罰個學生,因為我知一個病人唔會好清醒,而H永遠比病人更唔清醒。小息時,訓導老師、受害老師、我和H一起討論怎處罰個學生,H竟然又再問我:「呀,你個日打左電話未呀?」我XGFDRDGFDYFYXYZ你,上次已經試過係咁,不聞不問,當無事發生,然後challen住我無打電話俾學生家長,今次又係咁﹗結果,我空堂時走去話佢知我好唔高興,佢竟然推說:「咁你都要體諒下我忙呀。」

我:「我唔忙?我忙到飯都未食呀。結果我唔記得打電話俾個家長啦,我返到屋企醒起都打左至瞓呀﹗」

H:「咁我以為你一手一腳跟左,就打埋電話呀。咁啦,你要我打就寫低俾我啦。」

我夠以為呢班得一個班主任啦:「我講過,你唔係我學生,我都唔想咁樣同你傾,出黎做野主動d啦,我無義務要提你做野架,而且個學生嘅事我地兩個都有責任去處理,應該係互相提點,而唔係以為我做左,就唔關你事。咁我同個學生傾完,你都問下呀,星期五見我唔到,尋日見到我啦,你點解唔了解下呢?仲響同事面前問我有無打電話通知家長。你唔打都可以提下我啫,結果我真係唔記得呀,如果我真係無打,咁點呢?」

H:「咁咪今日我打番囉。」

我處於半死(激死)狀態:「今日星期三喇,個家長分分鐘就係咁樣話我地喎。你點知個學生呢幾日有咩野呀。個學生有情緒病你唔係唔知架啦。我唔同你講,總之以後你半班我半班,邊個學生有咩頭暈身興,打交犯事就邊個處理啦。」

我返到埋位時發現自己隻手響度震,從來未試過俾同grade嘅同事搞到我咁高「興」呀﹗本來都唔想同佢分得咁清楚,其實我都唔怕做,但係做完仲要俾人串and好似唔關佢事咁,就係唔得﹗


沒有留言:

張貼留言