2006年11月7日 星期二

奇人奇語

今日開左個「大石壓死蟹」嘅會,本來我唔鍾意咁高調,開呢d會通常都唔出聲架,但係個會個主持人真係實在太過份:講大話、扯貓尾、唔尊重同事、要求同事做唔願意嘅事、夾硬俾位d賤精上......,於是我都忍唔住口發言。但係,又點吖,佢係你老細,你一係唔做,一係唔好理佢囉。我又唔會咁傻為d無謂人而唔做,結果我都係保持一貫嘅作風---你有你賤,我睬你都傻。基督徒我就見唔少,賤成咁嘅,都睇怕唔會有喇,佢仲周圍話俾人知自己係基督徒,又引用聖經,又成日話什麼仁義道德,其實最無果個係佢﹗

唉,等我記低今日精句,等自己開心吓啦:

開會期間,有人提出話老細之前無講過某句說話,老細發現自己無辦法再兜,就話:「我當時無講啫,但係我心意係咁諗呀﹗」

我發現我當時嘅生理反應真係好大,無論口、耳窿、鼻窿甚或係坐住嘅地方都同一時間發出好大但又無人聽到嘅「啤」一聲。

唉﹗唔通真係「國之將亡,必有妖孽」?!


沒有留言:

張貼留言