2006年11月15日 星期三

後生仔的週記

星期一、二我都去左上堂,今日至返工。一上到課室,負責收功課嘅k同學拎住三本週記俾我:

k:「miss,呢三本係尋日未交嘅。」

我:「其他個d呢?」

k:「交晒俾阿sir喇。」

不久,H上到來課室。

k:「阿SIR,呢三本係尋日未交嘅。」

H:「咁,其他個d呢?」

k:「尋日同前日交晒俾你啦,阿sir。」(我後來響H檯面見到成疊簿放左響度)

H:「交晒俾我?哦﹗(好明顯,H又唔記得收過週記啦) 」

根據H俾我嘅資料,仲有兩本未交,但係根據我數簿嘅數據,係仲有4本未交。由頭睇一次d簿,我已經知道又係個兩個衰人無交。於是我同H講,叫佢唔好信晒d學生,佢地d野唔準架,最好自己數一數d簿啦。結果響唔知幾時嘅某個空間我聽到H鬧K同學:

H:「你已經好多次無清楚數齊D簿呀,收左同學D簿就要數清楚,寫清楚有邊個無交,D簿收到亂晒龍,你要我俾你收,你就要負責d,你再係咁我就唔俾你收架喇,........」

嘩,我一聽即刻想笑,咁似我想ma阿H嘅對白嘅。又令我諗起旅行日佢著住個件衫,完完全全咁表現左H嘅特徵、特性同特點,因為衫上面印住:OUT OF ORDER,佢真係了解自己。

晏d嘅時候,當我改緊簿時,我更發現佢上次改週記時,改漏左一本。唉﹗呢d都小事啦,我有時都會,大約七、八年一次咁啦﹗

另外,我班有個學生成日唔返學,今日H打電話搵個學生又搵唔到,於是H同我講。

H:「我今日又搵唔到C同學喇,唉,佢成日都係咁,呢次又幾日喇,尋日同前日都無返呀。」

我:「唔係,佢前日有返,係尋日同今日無返。」

H:「吓,係咩?」

我:「唔係你點名架咩?我兩日無返工,你無點名咩?」

H:「吓?呀﹗我唔記得左佢星期一有返呀。」

我雖然兩日無返工,但阿H都唔洗咁考我架,好彩我係打醒十二分精神返工嘅人黎唧,否則又俾佢玩一野。三日搵唔到個學生就要做野嘛。唉﹗


沒有留言:

張貼留言