2006年11月21日 星期二

唉,唔知講咩好

真係唔知講咩好。有人為左自己一啖氣,令到周圍嘅人做佢嘅陪葬品,今日知道有人怕某d位高權重嘅人對自己不利,於是又向一d好聽佢話嘅另一位高權重嘅人提意睇堂要錄影。幸好係optional嘅,否則我一定媽佢--累街坊。呢條友重大大聲話自己預左賣樓,大佬呀,成單野係佢一手搞出黎,佢賣樓就佢嘅事啦,但係而家係全部人俾佢累到要賣樓呀﹗但係佢仲係理直氣壯話自己好慘,我地呢d陪葬品就慘﹗聽講連d平時very nice嘅同事都不值佢嘅行為,仲話唔知佢有咩咁冤屈,要響個會度喊咁耐。唉,我地俾佢咁搞法,就真係喊得一句句啦。我無端端俾佢搞到做左「知名人士」,佢連唔好意思都無講過呀,真係無禮貌﹗﹗點解d人做野咁自私嘅呢?我本來諗住平平靜靜咁教多幾年先收工架嘛﹗我層樓仲有六年幾至供完呀﹗真係要諗下過兩年要轉行做咩先喇﹗唉﹗真係唔知講咩好喇﹗

沒有留言:

張貼留言