2006年11月15日 星期三

家頭作動喇

今日收到一疊某課外活動嘅通告,要我派俾我班一d學生,原本都諗住派架喇,但後來又收到個課外活動負責老師(即家頭)嘅一張list,要我幫佢收埋回條。嘩﹗派都係舉手之勞,收埋回條就好過份啦。於是,我張成疊野放左響佢檯面。放學時,我見到佢,就交代一聲啦:

我:「我見你d通告又要派又要收,我諗你自己一手一腳好d,所以俾番你呀。」

家頭:「你就咁放左響我檯面......」

我:「係呀,我搵左你好多次都搵唔到,咪放響你檯面囉﹗」

家頭:「哦,無所謂啦,派幾張紙都唔肯幫手,唔緊要啦,舉手之勞都唔肯就唔緊要嘅。」

我(頂,我開始冒煙):「哦,派就無所謂,又要收埋回條就不如你自己一手一腳做喇。」

家頭(佢竟然示意叫我冷靜d,哈.....哈.....,家頭叫我冷靜d呀,有無說服力呀?):「唔係呀,你唔幫我派我又多一重功夫呀﹗你唔收回條都唔緊要,咪我自己收番囉,不過宜家我就多左野做啦。不過呢,比較好嘅做法係,你唔想幫手可以同我講,你放響我檯面....」

我(小,費事同d癲人糾纏呀):「其實比較好嘅做法係你自己個課外活動嘅野就應該係你自己做番,學校有40個課外活動,個個都要班主任幫手收回條,我地咪好唔得閒。痴線(呢兩隻字差d講埋架喇)」


沒有留言:

張貼留言